Hij gelooft me niet

Heey meiden!
Iets dringents
Vanmiddag zaten ik en mijn vriend bij de mac, toen pakte hij mijn telefoon van de tafel en toen werd ik een beetje panisch, Het probleem is nu:
Hij denkt dat ik iets verberg, en eerlijk ik verberg echt gewoon niks. Hij geloof me nu niet vanwege die reactie van mij.
Ik heb al gezegd dat ik ergewoon niet van hou als andere mensen mijn telefoon in handen hebben, ik word dan gewoon panisch,
Hoe kan ik mijn vriend nu overtuigen dat er echt niks is?
Ik word echt gek hij blijft er op doorhameren, maar er is ECHT GEWOON NIKS , ik verberg ook NIKS

ik zie niet hoezo je vriend er zo’n probleem van maakt.
Maarja, als hij je niet genoeg vertrouwt om je te geloven als je zegt dat je niks verbergt laat je toch gewoon je telefoon zien?
problem solved.

Heb ik al gedaan, maar hij zegt dat ik al die gesprekken verwijderd heb, ik praat inderdaad wel eens met andere mensen, waarvan ook jongens maar dat is gewoon vriendschappelijk, en die gesprekken verwijder ik inderdaad vaker, ik heb ook eerlijk gezegd dat ik vorige week mijn blackberry weer had opgeschoond, alle gesprekken weg ect

Oh ik heb hetzelfde! Ik vind het vreselijk als mensen aan mijn telefoon zitten, zelfs als het mijn vriend is. Ik ben altijd bang dat hij iets leest of ziet en dat vervolgens verkeerd opvat. Gevolg: mijn vriend gaat mijn hele telefoon nachecken, om gek van te worden.

Ik vrees dat je hem gewoon je telefoon moet geven, even op je lip moet bijten terwijl hij er doorheen kijkt en vervolgens nog een keer zeggen dat je echt niks te verbergen hebt, maar je telefoon gewoon een heel erg persoonlijk item vind.

Geef je mobiel aan hem?

Oh sorry, las net dat je dat al gedaan had.

Irritant dat je vriendje je niet vertrouwt, laat het een beetje varen, hij komt er vast wel overheen

Bij mij is het andersom :’)
Dus ik begrijp je vriend heel goed, zeker als jij panisch word als hij je telefoon vast heeft.
Misschien is het handig dat wanneer een jongen je bijvoorbeeld iets grappigs of raars smst/pingt dat je het hem laat zien van: ‘moet je nou kijken wat … zegt’ (ookal is het niet heel boeiend) dan betrek je hem erbij en dan weet hij dat het onschuldig is.

Dat inderdaad. En anders , probeer het over te laten waaien en als het weer gebeurt, je toch inhouden, hoe vervelend (wat ik mij kan voorstellen!) het ook is dat hij er aan zit…

Snap sowieso niet waarom stellen elkaars telefoon moeten controleren zonder duidelijke aanleiding. Als iemand vreemd wil gaan hou je diegene toch niet tegen but oh well that´s just me!

Ik weet wat je bedoeld, ik heb dat ook altijd bij iedereen en vervolgens denkt iedereen dat ik wat te verbergen heb. Ik laat het nu gewoon en pak na een tijdje mn mobiel weer af want er is verder niets te zien.

Oooh dit heb ik ook altijd! Wel vervelend dat je vriend er een heel probleem van maakt, want dat hoeft niet als hij je vertrouwd dan gelooft hij je toch gewoon?

Dat heb ik ook wel is, als ik bij hem ben en ik ben aan het smsen en hij vraagt wie het is, dan zeg ik het ook wel gewoon. Of ik ga zo zitten dat hij ‘onopvallend’ mee kan lezen haha. Hij denkt dan dat ik niet weet dat hij meeleest haha … Maar ik heb ook niks te verbergen voor hem.

Laatst was ik wel veel met een jongen aan het smsen, hij kent die jongen ook wel. Maar dat was eigenlijk alleen maar gekheid. Gewoon onzin smsjes, ik ga verder ook niet met die jongen om ofzo. Ik kon aan mijn vriend zien dat hij het echt niet leuk vond. Als ik her er na vroeg zei hij dat hij het helemaal niet erg vond dat ik met hem smste. Maar toch heb ik zijn nummer verwijderd :slightly_smiling_face:

Ik kan de reactie van je vriend best begrijpen hoor, als je helemaal ‘panisch’ word. Misschien ( Ik ken je vriend natuurlijk helemaal niet ) is hij wel een beetje een wantrouwend persoon, zelf bij jou. Volgende x gewoon niet panisch doen en na een tijdje zeggen; 'Mag ik ‘m weer terug, ik vind het niet echt fijn.’ Iets in die richting.