Hij gelooft me niet.

Hallo, ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar heb niet echt iets gevonden dat me kon helpen. Hier is mijn verhaal :
Ik ben vandaag gewoon zoals elke dag naar huis gegaan en een jongen heeft tegen m’n vriend gezegd dat ik aan de bibliotheek stond te zoenen met een andere jongen. En dat is natuurlijk niet waar want ik hou van hem. We zijn anderhalf jaar samen en ik heb nog nooit iets verkeerd gedaan. Maar hij gelooft niet dat ik niet met hem gezoend heb.
Mijn vraag is dus: hoe maak ik het hem duidelijk dat ik niet met die jongen gezoend heb?

Het hem vertellen? Ik zie niet echt een anderen optie…

Trouwens ik vind het best raar dat jou vriend dat gelooft, en jou niet gelooft.

Ik heb het hem al 10 keer verteld maar hij luister gewoon niet en zegt dat ik lieg…
En ik weet trouwens ook niet waarom hij mij niet gelooft…

Waarom heeft die vriend dat eigenlijk uitgevonden? Dat is wel erg laag van hem…

Laat je vriend aan die ene jongen vragen of hij met jou gezoend heeft?

Ik weet het niet waarom hij dat heeft uitgevonden… Die jongen wilt ons uit elkaar drijven ofzo…

Dat soort mensen zijn eng. Die groeien uit tot nog grotere engerds.

Ik zou het zelfde doen zoals Dormant zegt :slightly_smiling_face: En dan toch keer goed praten met die ene vriend waarom hij dat juist doet en je dat echt niet leuk vindt.

Oke dankje om te reageren en mij te helpen :slightly_smiling_face:

Als hij je niet gelooft, dan is hij jou niet waard.

Is graag gedaan hoor :slightly_smiling_face: en inderdaad als hij je dan niet gelooft na 6 maanden., is dat toch wel raar.

waarom gelooft hij jou niet jij bent zijn vriendin
dat in roddels gelooft praat met hem zeg er wat van.

Dat heb ik ook een keer gehad. Toen zei een achterneef van mn ex dat ie me had zien kloten met een ander. Vervolgens ben ik ZO boos op die achterneef geworden, dat me vriend me geloofde, omdat ie wist dat ik nooit zo boos zou worden als het waar was.

Dus heeel erg boos op die vriend worden is misschien een optie?

dat is zo vreselijk laag he, mensen die zulke dingen zomaar zeggen! ik zou met die jongen die dat gezegd heeft gaan praten. zo van: waarom heb je dat gezegd, terwijl je zelf ook best weet dat het niet waar is?

nouja succes ermee, ik hoop dat je eruit komt :slightly_smiling_face:

jongens zijn echt zeer lastig om van gedachten te veranderen. best irritant is dat.
het enige wat je eigenlijk kan doen is het hem 100x blijven vertellen.
sterkte!

tegen die gast zeggen dat hij ongelooflijk laag is om zo’n leugen te verzinnen, en tegen je vriend zeggen dat je echt niks fout hebt gedaan en dat je van hem houdt?

Als hij je niet geloofd zegt dat ook alweer genoeg…
Een vriendin had ook zo’n geval: Uiteindelijk is het uitgegaan en toen kwam ze erachter dat haar vriend zelf al meerdere keren vreemd is gegaan (mijn conclusie: mensen die jou niet vertrouwen zijn zelf niet vaak te vertrouwen)

Dit hoeft niet het geval bij jou te zijn, maar als hij je niet vertrouwd als je zegt dat het niet waar is, dan moet je hem maar naar die ene jongen sturen.

succesxx

Dat je vriend je na anderhalf jaar een relatie niet geloofd maar een andere jongen wel vind ik erg…

Laat die jongen die de roddel heeft verspreid het ook weer rechtzetten, ik zou hem werkelijk dwingen naar je vriend te gaan om te vertellen dat het niet waar is en waarom hij dat heeft verzonnen. En zelf natuurlijk blijven vertellen dat het niet waar is. Wel rot dat je vriend je niet gelooft, blijkt maar weer uit dat hij je dus niet volledig vertrouwd.

Inderdaad. Waar is het vertrouwen?