Hij geeft zijn nr en emailadres.. Wat nu ??

Heey!

Ik zit met een klein ‘belachelijk’ probleempje. Bon, enkele weken geleden mocht ik twee weken werken in een bedrijf, heb dit ook gedaan en heb iemand leren kennen. Alé hij was mijn technicus als de computer niet werkte en ik had hem vaak nodig. Ik heb hem toen beetje leren kennen. Maar heel erg onschuldig hoor, gwn collega’s (maar wel gezellig :grinning: ). Bon, enkele dagen geleden mocht ik daar weer voor een dagje werken. En tijdens de middagpauze zagen we elkaar terug. Toen zei hij dat al lang geleden was en k vroeg (voor te lachen natuurlijk) of hij mij gemist had, antwoordt hij wel ja zekr :grinning: Maar 'k wist wel dat hij het ook voor te lachen bedoelde, gewoon vriendelijk eh :grinning: tijdens het gesprek merkten we op dat we veel dingen gemeenschappelijk hebben. Het was heel gezellig dus. Daarna zei ik salu en k ging verder gaan werken. Kwam hij daar opeens langs met een papieren vliegtuigje en zei hij moesten we elkaar niet meer zien, dan horen we toch nog van elkaar (ongeveer zoiets). En hij ging terug weg. Hij had geschreven: zijn naam + een verwijzing van ons gesprek. En zijn nummer en e-mailadres. daaronder een krul met drie kruisjes.
(sorry voor de lange tekst)
Ik moet er wel bijzeggen dat hij heel vriendelijk en sociaal tegen iedereen is. Maar een nummer en e-mailadres vond ik toch wel speciaal :stuck_out_tongue: k heb hem dan maar gestuurd omdat de dag erna mijn verjaardag was en kzei hem dak hem nog ging trakteren en stuurde mij terug met proficiat en dat we kunnen afspreken voor iets te gaan drinken. ik stuurde terug maar sindsdien heb ik niks meer gehoord van hem.

Bon, mijn vraag is nu eigenlijk: vindt hij mij leuk of niet? Je zou denken oh een nummer en e-mailadres, hij vindt je leuk maar hij antwoordt niet meer… Al sinds eergisteren avond. 'k heb hem wel pas gisteren middag terug gestuurd maar bon :stuck_out_tongue: Ik vind hem wel leuk maar nog niet superleuk. Goh tis moeilijk 't is totaal nie type jongen waar ik op val. Hij is zo heel nerdie-achtig maar met een rock & roll gehalte (hihi)

Soooorry voor de lange tektst, k verveelde mij beetje en ik dacht waarom niet :grinning: groetjessss

Haha ben je een Belg?
En ik denk dat hij je gewoon beter wil leren kennen.

Oei valt het zo op :stuck_out_tongue:

Ik ben gewoon zelf een Belg haha (: je zinsconstructie is zo Belgisch

Ik zou nog even wachten. Ik vraag me ook altijd af waarom jongens niet/laat antwoorden, maar volgens mij denken ze gewoon niet na ofzo :stuck_out_tongue: Hij vindt je in ieder geval aardig en ik zou gewoon even kijken hoe het loopt, maar niet gelijk hoteldebotel worden en gaan denken ‘aaaaah waarom antwoordt hij niet’ (:

En dat Vlaams valt mij als halve Belg ook op, maar ik denk de gewone Nederlanders hier ook :stuck_out_tongue:

Aah oke, dankjee :grinning:

En haha, er zitten wss duust fouten in maar 't was gewoon snel snel geschreven ze :stuck_out_tongue:

Net als het? Zeer goedkoop.www.shoescanvas.com

haha het valt gewone Nederlanders ook op :stuck_out_tongue:
en ik denk idd ook dat je beter kunt doen wat hierboven staat.

Ik zou toch even afwachten niet iedereen heeft altijd tijd om gelijk te bantwoorden. Ik zou niet van alles uitgaan, gewoon een keer afspreken en gezellig kletsen, zo kom je ook sneller te weten of hij jou leuk vind ja of nee :grinning:

haha ik merkte het ook meteen dat je Belg bent (: (ikzelf ook)
OT: ik zou gewoon even afwachten, als hij je zijn nummer en email adres heeft gegeven, zal hij dit wel met een reden gedaan hebben (:

wat betekend bon eigenlijk :stuck_out_tongue:?

Dit vroeg ik me ook de hele tijd al af :’)

Ik zou gewoon nog even afwachten.

Ik vraag me dat ook af.

Bon betekent toch gewoon goed?

Ik ben het eens met Pevensie trouwens. En je Vlaams valt inderdaad op, haha.

Maar bon is gewoon hetzelfde als Nederlanders “maargoed” zouden zeggen, en denk dat je op veel plekken die Bon sowieso door Goed kunt veranderen ^^
En het is bon zoals op zijn Frans he, niet als in “Wil je de bon?” :’)

Inderdaad op z’n Frans :slightly_smiling_face: