Hij geeft me een week ...

ik ben zojuist ingestort, huilbui etc…
ik weet het allemaal niet meer.
mn beste vriendin neemt haar mobiel niet op…
en daarom vraag ik hier maar om hulp.
dit is het probleem:
ik zit al een tijdje met een jongen, we hadden eerst wel iets maar niet offcieel.
Omdat ik heel erg twijfel of ik wel officieel iets met hem wil omdat ik niet verliefd ben.
Ik sta er gewoon niet helemaal achter.
nu zei hij net oppeens dat hij over een week een ja of een nee wil horen en anders is hij weg.
Ik weet het niet meer allemaal.
Ik vind hem echt heel leuk,lief,knap enzo. maar ik ben gewoon niet verliefd.
Hij zegt: we kunnen het toch proberen? lukt het niet jamemr dan.
maar liefde probeer ej toch niet?
Aan de ene kant sta ik er gewoon niet achter, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik hem zal missen als hij weg is.
Dat ik gewoon zn knuffels of kus ga missen.
Ook ben ik bang dat ik toch jaloers word als hij een ander meisje krijgt…
ik weet het echt niet meer…
ik zit hier gewoon te janken achter de computer…

[i]even een reactie op jullie:
Hij weet al dat ik niet verliefd ben, dat heb ik hem verteld.
Maar dan zegt hij: misschien word je het nog, probeer het gewoon alsjeblieft.
Je kan toch niet proberen een relatie te hebben als je geen zekerheid hebt dat je verliefd word?
Ik heb gewoon zoiets… je moet vlinders hebben als die persoon je zoent toch?
of als je hem ziet…
Maar ik heb die vlinders niet…
ik word er zo gek van.
Ik heb het idee dat beide keuzes niet goed zijn.

Oja:
Misschien is het voor jullie handig om te weten dat ik al 3 volle maanden pieker over dit ding. Dus dat hij me nu een week geeft omdat hij gek word van het wachten is niet zo heel raar…[/i]

Het is ook niet netjes om die jongen zo aan het lijntje te houden.

he meis
ik snap echt wat je bedoeld.
aan de ene kant heeft hij gelijk,en jij ook.
ik denk dat je het misschien wel kan proberen,dat je duidelijk tegen hem zegt dat je het wel wilt proberen maar als je dan echt geen gevoelens voor hem hebt dat jij er dan niks aan kan doen!
en als hij je echt zo leuk vind,zal hij dat helemaal begrijpen!
en anders zijn er áltijd nog andere jongens.je moet je niet te druk maken,doe gewoon rustig aan en kijk of het werkt misschien heb je wel gewoon meer gevoelens voor hem als een vriend,of voel je uiteindelijk toch nog wat!
maar je moet echt nooit dingen gaan doen die je niet wilt alleen om hem niet teleur te stellen …
ik hoop dat je hier wat aan hebt!
veel sterkte xxxxx

Jij zit echt in een enorm lastige situatie. Je wilt hem niet kwijt, maar je wil liever ook geen serieuze relatie met hem. Je bent niet verliefd op hem. Het wordt je eigen keuze, maar ik hoop dat ik je kan helpen. Je zou bijvoorbeeld hem gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je niet verliefd op hem bent, maar dat je liever heel goede vrienden blijft. Dan heb je geen echte relatie met hem, maar je bent hem ook niet echt kwijt. En, denk eraan: Geen hándvol jongens, maar een lándvol jongens!

Wat gemeen zeg van hem!
Om te zeggen dat je een week de tijd hebt.
Ik zou pas wat met hem nemen als je echt zeker weet dat je verlieft op hem bent.
Ookal ben je bang dat je jaloers wordt als hij iets met een ander meisje krijgt. Daar kom je wel overheen (klinkt hard, weet ik)
Maar je moet voor jezelf duidelijk stellen of je echt verder met hem wilt.
En laat je niet opjagen door hem, want anders bekijkt 'ie het maar.

Succes meis!

idd

denk er heeel goed over na. je heb nog een week.

hmm, lastige situatie,
als ik jou was zou ik het maar proberen, want je voelt blijkbaar wel iets voor hem,
maar aan de andere kant, je bent niet echt verliefd op hem…
ik zou iig niet de hele tijd gaan huilen want dat helpt je nu ff niets :relieved:

1 tip, mijn vriendin had hetzelfde probleem en die heeft met hem genomen en die jongen wil nu verder gaan met haar maar zij wil dat niet doen met een jongen die ze niet echt leuk vind, en nu zit ze met het probleem dat ze het hem moet zeggen en ze vind dat heel lastig,

maar niemand kan je hier helpen eigelijk,
volg wat je hart je ingeeft {dat was zo’n liedje :stuck_out_tongue_winking_eye: }
succes,
kus

Als je niet verliefd bent, zie ik geen reden om het met hem te gaan proberen.
Je word niet zomaar even verliefd omdat hij dat graag wil.
En, je zei het zelf al, liefde probeer je niet, het overkomt je.
Ik zou nee zeggen, lekker makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, want 't is ook een k*tsituatie, maar je krijgt er later alleen nog maar meer spijt van denk ik.

Full agree.

een jongen die zegt dat je een week hebt, en daarna ‘weg’ is als je niet beslist, vind jou niet echt echt echt leuk. Als ie jou echt echt leuk zou vinden, had ie je alle tijd gegeven.
Wat hij doet slaat nergens op, niet doen.
(dat is mijn mening)

ik snap enigzins wel dat die jongen dat zegt, hij wil ook weten waar hij aan toe is :slightly_smiling_face:
ik denk eerlijk gezegd dat je het beter niet kunt doen, je bent niet verliefd en dr zijn nog zat andere leuke jongens! hij kan wel zeggen dat hij het evengoed wilt proberen maar ik denk dat het het toch wel kwetst als blijkt dat je niet verliefd op hem kan worden

ik heb een halfjaar verkering gehad, terwijl ik eerst niet verliefd was…
Dat praat je jezelf vanzelf wel aan, maar het is niet echt aan te raden…
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen, maar dat hoeft niet, als het uiteindelijk goed loopt…
Maartoch, als je nu niet verliefd bent, doe het niet, en je komt in je leven nog wel een jongen tegen.

ik heb een halfjaar verkering gehad, terwijl ik eerst niet verliefd was…
Dat praat je jezelf vanzelf wel aan, maar het is niet echt aan te raden…
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen, maar dat hoeft niet, als het uiteindelijk goed loopt…
Maartoch, als je nu niet verliefd bent, doe het niet, en je komt in je leven nog wel een jongen tegen.

Hij komt er ook wel overheen

als je al 3 maanden er mee bezig bent om te kijken of je verliefd op hem bent/wordt en dat is er nogsteeds niet
ga er dan maar niet van uit dat het in zo’n weekje wel lukt,
in jou situatie zou ik (hoe moeilijk het ook is) niets officieels met hem aangaan
krijg je alleen maar spijt van

Bij mij heeft het altijd tijd nodig voor ik echt verliefd op iemand ben.
Misschien heb jij ook tijd nodig, hem beter leren kennen en als hij niet kan wachten dan vind hij je niet écht leuk.
Nouja, zo denk ik erover, bij iedereen is het anders.
x

precies het zelfde probleem:(