Hij gedraagt zich zo stom!

. weggehaald; graag niet meer reageren.

hee meid,

ik denk dat hij er gewoon niet mee om kan gaan. ik denk dat hij nog denkt dat je hem leuk vindt, en hij jou niet, maar jou niet het idee wil geven dat hij jou leuk vindt als hij lief en aardig tegen je gaat doen.
maar ik zou niet weten hoe je dat zou kunnen oplossen… ik zou er zelf ook niets van durven te zeggen!

kus

Jij hoeft je niet schuldig te voelen hoor :slightly_smiling_face:

'T is gewoon frustratie van die jongen wat d’r gebeurd, hij weet niet wat 'ie moet beginnen namelijk, daarom denk ik dat hij contact vermijd.

'S erg lastig voor je, dat kan ik wel begrijpen, hij zal het er ook ontzettend moeilijk mee hebben, daarom doet 'ie zich in 't openbaar ontzettend groot voor enzo. , alsof 'ie te goed voor je is ofzo zeg maar.

Hoe je ermee om moet gaan? Dat zou ik eigenlijk niet weten, maar 't is in ieder geval niet nodig om je er schuldig over te voelen hoe hij ermee omgaat hoor, dat zou hijzelf na enige tijd zelf wel in zien :wink:

Ik denk toch, hoe moeilijk het voor je is, dat je met hem moet praten, of een mailtje sturen desnoods.
Gewoon zeggen dat je niets meer van hem hoeft en dat je gewoon normaal met hem wilt om kunnen gaan.

Hee

Ik heb echt heel erg medelijden met je. Ik weet hoe het is om eindelijk je gevoelens voor iemand vertellen/op te schrijven, waarna deze persoon je totaal negeert.

Ik kan alleen maar zeggen: Probeer met hem te praten, misschien eerst over mail. Maar probeer het contact met hem te herstellen. Dat hij (nu) geen relatie met je wil, betekent niet het einde van jullie vriendschap. Zo mag het niet lopen.

Verder sterkte ermee :wink:
xx

Ik zou 'm toch proberen los te laten als ik jou was. :wink: 't is redelijk kansloos…

Trek het je niet aan. Ik denk dat hij het gewoon raar vind omdat hij jou zag als een vriendin en ineens kom jij aan met dat nieuws. Hij blijft vast op afstand om jou geen hoop te geven en dus ook niet te kwetsen.

Al kan het best moeilijk zijn, ik zou hemals ik jou was gewoon proberen te vergeten…