Hij gamed liever dan dat hij bij me is?

-

Dat is echt lullig zeg, wat een klootzak! (zo een indruk krijg ik wel van hem in ieder geval).

Ik vind dat je wel al goede dingen hebt gedaan door dit tegen hem te zeggen.
maar wat ik wel erg vind is dat hij toen jij (heel goed) vroeg: dus je wilt eigenlijk liever gamen? dat hij toen sorry zei, en het dus beaamde.

Als ik jou was zou ik dan toch iets zeggen van: ‘als ik jou de hele vakantie niet kan zien, maakt dit me erg verdrietig en ik kan je niet zo lang missen. Ik kan gewoon niet zolang zonder je en jij blijkbaar wel zolang zonder mij. En als ik jouw alles ben dan heb je daar ook wat voor over. Dus dan moet je maar kiezen. Een zomervakantie lang rust of gezelligheid met mij.’

Soms moet je gewoon echt voor jezelf kiezen. Ik weet wel dat je het echt niet uit wilt maken, maar dit is duidelijk ook niet goed voor je!

Ik heb het gelezen. (Krijg ik nu een schouderklopje? :relieved:)
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Dus die drie maanden woont hij dan bij jou? Ik zou dat ook niet zo graag doen. Hoe graag ik ook iemand zie, soms heb ik tijd nodig om op mezelf te zijn en in een vertrouwde omgeving met mijn vertrouwde spulletjes te zijn.
Drie maanden vind ik dus lang.

Edit: kan jij niet naar hem toegaan?

However: het gamen en niet willen socializen vind ik behoorlijk asociaal. Als jullie elkaar nooit zien, enkel daarom, denk ik dat hij idd niet meer zo verliefd op je is.
Sowieso zijn lange afstandsrelaties hell.

“Dumpen” zou ‘makkelijk’ zijn, maar ik wil dit niet! Ik houd echt ontzettend veel van hem en wil hem niet kwijt. Ik ben alleen heel erg verdrietig en teleurgesteld.

Het is duidelijk dat hij (veel) minder graag bij jou wilt zijn dan jij bij hem.
Denk eens heeeeeeeeeel goed na en vraag jezelf af of bij hem blijven wel echt goed voor je is? ook al hou je zoveel van hem…
“sometimes the hardest thing and the right thing are the same”

Wat een lul zeg, als ik het zo hoor.
Waar is hij moe van? Van het gamen en niet slapen tot 3 uur 's nachts, en dan wil hij in de zomer dat weer doen? Ik denk niet dat hij daarvan rust krijgt…

Ik zou gewoon even afwachten of hij komt in de zomer, zo niet, is hij je echt niet waard, als hij liever gamed dan jou ziet!

In welk land woont hij eigenlijk?

Ja hoor meid, jij krijgt een schouderklopje van me.

(Zie dit maar als een up.)

^The Fray :relieved:
Ik ga hiermee akkoord. Een relatie werkt niet als je niet ongeveer evenveel om elkaar geeft. Dat is frustrerend voor degene die het meest geeft en degene die het minst geeft voelt zich constant schuldig.
Ik weet dat het moeilijk is, maar wil je niet iemand anders een kans geven? Iemand die jou meer verdient dan hij?

Off: Komt die onemorechance van Bloc Party trouwens? Zoja, is dit wel een topic waar heel goede muziek komt voorbij vliegen (:

Jeej, datie dat niet eens voor je over heeft. Ik vind dat je hem best even goed mag zeggen wat je vind hoor. Lange afstand relatie is al lastig genoeg, als je dan niet elke kans aangrijpt om elkaar te zien dan kan dat flink fout gaan.

Probeer anders een compromis te sluiten, hij blijft de eerste 3 weken thuis, kan hij ruim genoeg uitrusten komt dan naar jou en de laatste 3 weken gaat hij weer uitrusten van dat ‘socializen’. Ik snap hem wel hoor, ik heb hetzelfde. Elke weekend naar mijn vriend is niet echt rust te noemen, je moet opletten hoe je gedraagt tegenover hun, goed proberen over te komen en je liefje aandacht geven. Je bent niet in je eigen huis dus zelfs als je in principe alles mag doen zou je dat niet meteen doen. Laat hem lekker even uitrusten, maar ik zou hem wel pushen om een tijdje bij jou te blijven. Want wss zie je hem dan pas weer in de oktobervakantie!

Hier klopt iets niet. Zeker als jullie al zo weinig zien… Als je hem niet wilt dumpen mag je hem weleens flink duidelijk maken dat je hier pissed off over bent (:

Btw; ik raak al zelfs geirriteerd als mijn vriend de hele avond wil gamen terwijl ik bij hem ben. En dat is nog wel dat ik m meerdere keren in de week zie.

dat klopt :grinning:

-

JEAHHHH!! :fu:

Sorry, ik zeg dumpen.

Maar kan jij dan niet naar hem toe?

-

Dit moet je gewoon niet pikken. Echt niet.

3 maanden zou ik echt nooit uithouden. Ik vind een een week bij een vriendin al om zot van te komen. Maar dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. En je vriendje, dat is wel iets anders dan een vriendin…
Ik zou voorstellen om het af te wisselen. Jij een 1.5 maand bij hem en dan hij ook.

Als hij dat niet wilt, dan lijkt het me beter dat je iemand anders zoekt.

tja, aan de ene kant begrijp ik hem ook wel, maar hoe hij het uitlegt komt een beetje vreemd over. Vooral “rusten”. Ik zou maar al te graag 3 maanden bij mijn virend ‘wonen’ zegmaar. Dit maakt me toch wel aan het twijfelen wat hij momenteel van je vindt. Natuurlijk zegt hij dat hij van je houdt, waarschijnlijk doet hij dat ook wel, maar ik denk dat hij het eigenlijk helemaal niet fijn vind om bij jou te zijn voor zo’n lange tijd. Kan hij niet korter komen? Of jij naar hem toe? Waar woont hij eigenlijk?

Live gezien op werchter, helemaal vooraan. Dat was wel een uur en een half hemel op aarde xD