hij gaat vreemd met mij..

ik heb echt advies nodig want ik weet het gewoon niet meer.
er is dus een jongen die ik leuk vind maar hij heeft een vriendin wat ik niet wist. gister heeft hij me gekust en een paar uur later verteld mijn vriendin dus dat hij een vriendin heeft. ik heb hem dus gevraagd hoe het zit en het enige dat ik te horen krijg is dat zijn vriendin niks voor hem betekent en dat hij mij wil…maar ik kan dat gewoon niet ik wil niet het meisje zijn waar hij mee vreemd gaat.
en dan word het nog stommer…mijn ouders zijn er dus achter gekomen dat ik met hem omga en hij is zeg maar niet de liefste jongen hij is zeg maar een bad boy. en nu mag ik hem dus niet meer zien want volgens mijn ouders heeft hij een slechte invloed op mij…maar hij is heel lief tegen mij en juist omdat mijn ouders willen dat ik hem niet meer mag zien wil ik hem juist wel zien. mijn ouders zijn veel te streng. wat moet ik hier mee?

Maar 1 bericht…

Stop er gewoon mee, als hij je echt leuk gevonden had, had hij het allang uitgemaakt met z’n vriendin.

Kappen en eventueel wachten tot ze het uitmaken.

Idd. en wie wil nou een vriendje die in zn vorige relatie vreemd ging. Wie zegt dat hij t dan niet weer doet, maar dan met een ander…

Ja stel je krijgt een relatie met hem ( ik zeg stel )
Hoe kan je hem dan vertrouwen?

Je zegt het zelf: hij is een badboy.
Dus ik geef je ouders gelijk.
Zoek een jongen die helemaal voor jóú gaat, niet half met een ander.

Je ouders hebben gelijk
get over him.

én hij is een ‘bad boy’
én hij gaat vreemd met jou?!
Laten gaaaan!

Zo’n persoon zal altijd vreemdgaan, ook als hij wat met jou heeft.

Ik snap dat het verleidelijk is om met hem verder te gaan, maar hij gaat vreemd! Als hij je zo leuk had gevonden had hij allang geen vriendin meer. Luister dus nu maar gewoon naar je ouders, heb je ook meteen een excuus om niet met 'm af te spreken.

Oooei, ik heb zoiets dus met mijn ex meegemaakt nadat het uit was. Het klinkt hard en dat weet ik, maar je moet hem vergeten :wink:

bedankt:) maar hij heeft me net verteld dat hij het uitgemaakt heeft

Weet je zeker dat het uit is? Hij houd zn vriendin ook voor de gek, dus misschien jou ook wel!

aha komt me bekend voor:

Me moeder heeft nu halfjaar een nieuwe vriend en hij heeft 2 zoons en met 1 ervan heb ik gezoent tijdens het uigaan heel leuk allemaal en toen bleek dus dat hij anderhald jaar een vriendin heeft:huh: en hij is best lekker…
mrja ik voelde me echt zoo vreselijk schuldig tenover haar…

maargoed ik heb ook ervaring met mijn vader:
hij is vreemd gegaan zn vriendin waar hij 6 jaar mee was en nu is ie dus samen wonend met die vreemgaander en je merkt echt dat ze hem niet vertrouwd in dingen maar dat is ook logisch want ze stont er zelf bij toen hij vreemd ging met haar dus ze weet hoe hij in elkaar zit…
dus dat kan wel in jullie relatie `als die zou komen kunnen komen` dat jij je wel onzeker gaat voelen…

succes!

mygod,
ik had precies hetzelfde :open_mouth: alleen is hij wel gewoon een lieve jongen, en is wel eerlijk tegen me geweest later.

maar hij zoende me ook terwijl hij een vriendin had!
hij kwam toen naar me toe en toen heb ik tegen hem gezegd dat ik het zo lullig van hem vond. en toen zei hij dat het hem speet,
en nu zijn we gewoon vrienden en spreken we veel af. niks meer gebeurd daarna, het was eenmalig. het is trouwens nu wel een tijdje uit met zn vriendin. en ik vind hem nog steeds leuk maar ik doe niks want ik wil dat hij voor mij gaat.

en laat je niet meer gebruiken! ik weet hoe kut het voelt :open_mouth:

Meteen mee kappen.