Hij gaat voor een lange tijd weg

Nou ja oke lange tijd 2 maanden. maar ik heb dus nog helemaal niet lang met mijn vriendje, maar ik ben wel super verliefd op hem echt heel haha (niet meer dan normaal maar oke!) en nu gaat hij dus twee maanden weg, waarvan meer dan de helft met zijn vrienden zo’n echte strand vakantie met uitgaan drank en ANDERE MEISJES! Ik ben nu echt doodsbang haha serieus en oke het duurt ook nog best wel even voor hij gaat maar ik baal nu al! En nu vroeg ik me af of er misschien meerdere meisjes waren die hun vriendje lang moeten missen, beetje delen van zelfmedelijden…
en ik ben als de dood dat hij andere meisjes zoent of zo bah stomme onzekerheid ook

bedankt voor het lezen, sorry als er al soortgelijke topics zijn! xx

Als het echt een goed vriendje is zal hij je niet in de steek laten door vreemd te gaan. Anders is het sowieso een fout type, en dan verdien je echt wat beters.

Maar als je er echt heel erg mee zit, kan je gewoon even met hem praten.

Je zou zoiets kunnen beschouwen om te kijken of jullie relatie dan wel ‘echt’ is zeg maar. Als hij gewoon dingen met andere meisjes doet weet je dat de relatie niet veel voor stelt(steld?).

Mijn vriend is wel vorig jaar 1 week weggeweest met school maar dat is dan ook niet echt lang te noemen.

Beschouw het idd als een test of hij je wel echt leuk vind en of hij wel te vertrouwen is.

Ja daar heb je gelijk in, dankjewel! 2 maanden is wel veel, misschien ga ik hem wel verassen door hem op te zoeken hoe romantisch is dat haha