Hij gaat verhuizen!

Hallo, ik zit een beetje met een probleem en zou graag jullie hulp hebben.

Ik ken een jongen al 3 jaar en ik ben ook al 3 jaar verliefd op hem. Ik ben 13(bijna 14) hij 14 Ik heb toch aardig wat ondernomen in het eerste jaar( mee naar bios vragen, klassenfeest). Hij ‘kon telkens niet’, Maar hier gaat het niet om.
In die drie jaar zijn we beste vrienden geworden. We zijn nu echt vet close en zitten vaak naast elkaar op school enz. Maar hij zei vorig jaar nog dat hij op niemand was. Misschien is dit veranderd? In dit jaar zijn we nog closer geworden en we zitten vaak met de ellebogen/voeten/armen tegen elkaar aan(zogenaamd dat we het allebei niet weten)
Nu heeft hij tegen mij gezegd dat de meisjes op tennis van hem heel leuk en hot zijn(ik jaloers natuurlijk). Toen zei ik: Succes met je tennis :d xx en ik zei ook dat hij mijn beste vriend was(even daarvoor)
Ik had nog nooit xx gezegd.
Sinds dat xx doet hij echt anders!
Niet negatief maar positief! Hij spreekt mij aan op msn(doetie nooit) en gaat naast mij zitten(terwijl tussen hem en zijn beste vriend geen speld is te krijgen)!! Ook doen we veel aardiger tegen elkaar in 2 dagen, hij port zelfs met een liniaal tegen mijn rug, gewoon om speels te zijn!(Hij raakte vroeger me bijna niet aan)

Toen kregen we brief voor schooluitje, met achtbanen. hij heeft een hekel aan achtbanen, ik zei: Na joh gaan wij toch ijsje halen?
Hij straalde helemaal!

Maar nu gaat hij verhuizen…
Naar een stadje wat 5 kwartier van ons vandaan is…
Wat moet ik doen???
We gaan natuurlijk wel afspreken (met vrienden enz) maar ik zie hem bijna niet meer dan! kan echt niet zonder hem!
Ik zat eraan te denken hem te zoenen ofzo :blush: op het klassenfeest of het schooluitje
Alsjeblieft help me en srry voor het lange verhaal!

ik denk als je hem zoent je het alleen maar moeilijker maakt. als hij jou ook leuk vond had hij wel wat eerder actie ondernomen denk k.

Nou ja hij is niet zo met actie ondernemen en mss was hij bang de vriendschap te verpesten??

aangezien jullie beide nog vrij jong zijn zou ik niet voor hem gaan. zeker niet als hij ruim n uur van je vandaan gaat wonen. dan zou je elkaar alleen maar kunnen zien in het weekend en dan moet je nog met openbaar vervoer. plus denk niet dat je ouders het goed zouden vinden als je daar bleef slapen. om jezelf denk k niet nog meer pijn te doen zou ik het zo laten zoals het nu is

Ik ben niet jong!
Mijn ouders zijn best wel soepel! Zijn ouders zijn vet aardig, dat ook.
Ik voel echt zo’n ontzettende aantrekkingskracht.(klinkt raar maar ok)
Ik wil echt al 3 jaar met hem

ik vind je nog jong. vergeleken met mij dan he.
maar als je hem zo graag wil. en hoe je reageert merk ik dat je hem niet wil laten doen. waarom zou je dan advies nodig hebben als je zo graag voor hem wilt gaan?
doe dat dan gewoon

Je bent 13/bijna 14. Ja dat is jong.

En die aantrekkingskracht zul je ook wel in de toekomst bij andere jongens hebben.
Ook al denk je nu van niet.

Ja mss heb je wel gelijk maar ik moest mijn verhaal ff kwijt…
dat van dat zoenen weet niemand ook mijn moeder niet aan wie ik alles vertel… maar ik heb zoiets van:
als hij gaat verhuizen maakt het toch allemaal niet meer uit.

Als iemand zegt dat je wss te jong bent om te mogen reizen alleen en daar te slapen, ben je niet jong en zijn je ouders soepel

Als iemand zegt dat hij je wss niet leuk vindt, doet hij dat wel.

Als iemand zegt dat je hem beter niet kan zoenen, omdat je hem daarna toch geen relatie kunt hebben omdat hij verhuist, vind jij van wel.

Vraag dan geen adviesXD!!!

als ik jou was zou ik gewoon aan hem vrage wat vind je van mij

wand ik bedoel hij gaat toch verhuize als die iets negatiefs zegt spreek je gewoon nooit meer wat af