hij gaat te snel.

hoi iedereen,

ik zit een beetje met een probleempje.
Ik heb 5 dagen geleden een jongen leren kennen op een feestje waar iedereen bleef slapen. We waren al de hele avond met elkaar aan het flirten enzo, en we sliepen die nacht dan ook langs elkaar. We hadden gekust enzo, en hij wou al meer maar ik niet en dat begreep hij, hij vond het zelfs goed omdat dat betekende dat ik het meende met hem.

Nu had ik 2 dagen later met hem afgesproken, en hij is echt heel lief voor me hoor en hij lijkt echt wel verliefd, maar hij gaat een beetje te snel. Hij probeerde die dag weer om verder te gaan maar ik wou niet, en uiteindelijk heb ik hem toch laten doen en heeft hij me gevingerd en ik hem afgetrokken.

Hij wil er ook heel vaak over praten in sms enzo,
maar ik weet wel dat hij het meent met me hoor ook al klinken deze dingen niet zo positief voor hem. Ik heb al vaker gezegd dat ik het langzaam aan wil doen en hij zegt telkens dat hij het begrijpt, maar even later begint hij wel altijd weer.

Wat moet ik nu doen,? Ik vind dit echt vervelend :s

nou als hij het niet accepteert dat je niet zo snel wilt gaan, wat ik trouwens absurd vind aangezien je hem net een week kent? (huuuh?), moet je hem dumpen.
jij doet dingen waar je eigenlijk nog helemaal geen zin in hebt, en nog niet aan toe bent. wacht tot jij er klaar voor bent, en als hij daar geen geduld voor heeft is hij je niet waard.

je kent hem amper een week, hoe kan hij het dan al met je menen, dat is onmogelijk. Ik zou hem dumpen je hebt niks aan hem. Er zijn genoeg jongens die er wel respect voor zullen hebben.

als je het hem al vaker duidelijk gemaakt hebt dat je het te snel vindt gaan, zou ik toch met hem stoppen. hij hoort het te accepteren, jullie kennen elkaar verder ook pas heel kort…

dan zou je misschien iets kunnen zeggen dat je hem eerst beter wilt leren kennen, en alles rustiger aan wilt doen, en als hij er geen geduld voor heeft, dan niet… heeft ie pech. anders doe je dus gewoon dingen tegen je eigen wil in, en daar kan je spijt van krijgen.

ja ik zeg het hem zo vaak, en dan begrijpt hij me helemaal zegt hij.
maar hij lijkt het telkens weer te vergeten…

o ik had de rest van de reacties nog niet gezien :stuck_out_tongue:
maarja, kben er nu met hem over aan het praten …

lijkt er meer op dat hij gewoon een vluggertje wil >_< ‘’

hij heeft me net beloofd dat hij zou wachten… ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Als je een beetje hardtoget had gespeeld, zou hij wss minder vlug zijn. Het is gewoon een slechte, eerste indruk wat jij heb gedaan.

Hoe kan jij, in the love of God, weten dat hij het meent met jou?

Hoezo naîef… Jullie hebben niet eens wat? JE KENT HEM VIJF DAGEN?!

O zo heb ik er ook een gekend. Hij vergeet het niet, hij blijft gewoon proberen.
Bij jongens gaat het zo: ‘oh, ze is er vandaag nog niet klaar voor. Let’s try again tomorrow’

Jawel we zijn echt een koppel hoor. Maarja dan nog …
enja ik weet hoe het klinkt…

Het klinkt als echte liefde dat… :thinking:

Is dit je eerste ‘echte’ vriendje?
Het is belangrijk dat je grenzen trekt, en dat hij zich hier aan houdt, en dat hij deze niet eens probeert te overschrijden. Het is misschien moeilijk, omdat je deze jongen heel leuk vind, maar wanneer hij je grenzen niet respecteert raad ik je aan om heeeeel goed na te denken over deze jongen.

Je moet niet doen wat je niet prettig bij voelt.
hij kan wel zeggen dat serieus is maar is dat werkelijk wel zo

Je moet niets tegen je wil in doen; de volgende keer dat hij je broek in probeert te gaan gewoon wegduwen en zeggen dat je het meent. Als het het nog steeds blijft proberen, dan dumpen die handel.

Ik zou ermee kappen aan zulke jongens heb je niks. Die willen je puur alleen voor de seks.

Ahh ik heb ook een tijdje contact gehad met zo’n jongen.
Hij wilde zogenaamd serieus een relatie, hij had zogenaamd geduld, maar ondertussen van die smsjes en pogingen tot meer.
Trap er niet in, uiteindelijk blijkt dat hij met nog 6 meisjes contact heeft.
En ze allemaal wil voor zijn pleziertje; seks.
Jeetje, wat klinkt dit onaardig :stuck_out_tongue: maar ik bedoel het goed.