hij gaat te snel

Hallo

Ik heb iemand leren kennen op een fuif via via. We hebben eigenlijk niet zoveel gepraat maar wel gedanst met elkaar. Op een bepaald moment nam hij mij vast rond mijn buik. Het gaf mij een nogal nerveus en onzeker gevoel. Ik probeerde zijn handen een beetje af te weren, maar volgens mij had hij dit niet door. We stonden ook bij enkele van zijn vrienden dus wou ik hem niet afwijzen waar zijn vrienden bijstonden dat leek me nogal gênant voor hem. Hij probeerde mij soms ook naar zich toe te draaien, maar ik was bang dat hij mij wou kussen (ik vond dit te vroeg). We hebben daar dan toch ongeveer 15 minuten zo gestaan tot ik naar huis moet. Ik gaf hem een kus op de wang maar ik denk dat hij meer verwachtte. Maar ik vond dit toch te vroeg aangezien ik alleen nog maar zijn naam ken en verder niets van hem weet en het was de eerste keer dat we elkaar zagen enzo… Ik denk dat hij zich nu misschien afgewezen voelt, alhoewel hij daarna wel nog mijn gsm-nummer vroeg. Ik wil nog wel eens met hem afspreken, maar ik weet niet goed hoe ik hem moet duidelijk maken dat hij te snel ging voor mij zonder hem af te wijzen. Want dan zet ik zogezegd een stap achteruit in plaats van vooruit.

Help?!

Je kan het beste maar gewoon eerlijk zijn tegen hem. Als het voor jou te snel gaat moet hij daar begrip voor hebben. Heeft hij dat niet, dan is het niet de goede jongen voor jou.

wauw wat een variaties in de reacties :face_with_raised_eyebrow:

Hoe vaak heb je hem gezien?

Dat is ook zeldzaam dat iedereen het hier zo met elkaar eens is. Maar ik sluit me ook aan.

Dubbel

dat was de eerste keer

gewoon zeggen dat je niet zo makkelijk bent. En als hij dat dan weer probeert, zeggen dat ie dat niet moet doen. Maar dat je hem wel een leuke jongen vind, als dat zo is natuurlijk :stuck_out_tongue:

ja maar het is ondertussen al 10 dagen geleden dat ik nog wat van hem gehoord heb. De dag erna hebben we wel nog gechat, maar dat is het dan ook. Dit weekend is er weer iets te doen en ik denk dat hij weer zal mee zijn met de vriend van mijn vriendin en dan weet ik niet zo goed hoe ik op hem moet reageren. Aangezien ik denk dat hij mij die avond enkel wou kussen en dat het hem alleen maar daar om te doen was en dat het hem eigenlijk niet zo veel kan schelen.