Hij gaat op date met een ander meisje..

Heey meiden,
Ik app nu al een tijdje met een jongen en hij maakte het duidelijk dat hij interesse in mij heeft. Hij wilde met me gaan afspreken, ik ook wel en dat we hebben al plannen gemaakt. Ik kwam er alleen net achter dat hij ook op date gaat met een ander meisje. Is het normaal dat ik dat niet leuk vind en nu wil stoppen met met hem appen? Ik vertrouw hem namelijk niet meer. (Hij is 17, wij 16.) Het andere meisje wist dat ik met hem appte (heb ik gehoord van anderen). Dit is toch een rotsteeek? Wat zal ik doen? Zal ik gewoon met hem afspreken of is het een player en niet aan beginnen?

Is geen rotstreek. Jullie waren niet exclusief aan het daten, dus hij mag in feite doen en laten wat hij wil. Wat jij ermee doet moet je zelf weten. Als het niet meer goed voelt, dan kan je inderdaad het contact stoppen.

Nee, in feite doet hij niks fout, maar ik vind het wel een rotstreek dat hij niet duidelijk is in wat hij wil. Als hij aangeeft dat hij je interesse in je heeft vind ik het raar dat hij tegelijkertijd date met een ander meisje. Anderzijds kan je het verkeerd opgevat hebben, misschien is het nog niet zo geïnteresseerd maar wil hij je wel leren kennen.

Of je er mee stopt is aan jou, hij blijkt je dus alleen nog niet zodanig leuk te vinden dat hij enkel zijn vizier op jou gericht heeft. Als jij er open in kan gaan om hem te leren kennen en dat niet meteen verbindt aan iets serieus kan je best afspreken. Als je bang bent dat je hem daar al te leuk voor vindt kan je hem zeggen dat je enkel opzoek bent naar iets serieus en niet wil daten als hij er anders in staat. Dan kan hij altijd nog beslissen of hij meisjes tegelijk wil daten of alleen voor jou wil gaan.

Maar jullie hebben elkaar nog niet gezien toch? Ja ik vind het normaal om te daten met anderen, maar ja.

ik had een tijdje flow met iemand en uiteindelijk zei hij dat hij me leuk vond (1 jaar geleden) dus ik zei naar een paar dagen ja omdat ik echt zenuwachtig was enzo, alleen hij woont in den haag en ik in utrecht.
mijn neef woont in den haag en mijn crush en hij zijn heel erg goed bevriend, dus mijn neef weet alles en mij crush praat nog steeds over me tegen me neef en ik had zn nummer, insta en snap, maar ik heb hem overal op geblokkeerd.
dus wat ik wil zeggen is, dat jongens echt irritant zijn (niet alle jongens) en dat ze je zomaar kunnen laten zitten.
xxx julia (ps: ik ben nieuw)
sorry voor mijn spelling ik typte heel snel

Ik zou echt niet meer met hem praten hoor. Gewoon blokkeren, want zulke jongens zijn niet te vertrouwen. Just saying

xx

vervelend dat hij daarover niet open was, ik weet natuurlijk niet precies hoe serieus de date plannen met jou waren en met dat andere meisje, maar het klinkt niet oké! het grootste probleem is dat hij er niet open over was. wat zegt hij als je hem ermee confronteert? inderdaad heel voorzichtig mee zijn voor je je hart voor hem opent! :bowing_man:

Hij is in principe vrij natuurlijk, al had het wel netjes geweest als hij het tegen je had gezegd als hij echt zo serieus met je was.

Nee, ik vind het geen rotstreek. Je hebt nog nooit met hem afgesproken, dus mag hij nu al geen contact meer met andere meisjes omdat jullie appen? Ik appte destijds ook wel met meerdere jongens tegelijk, en af en toe sprak ik eens met iemand af. Hoezo zou hij aan jou moeten vertellen met wie hij nog meer appt of afspreekt? Pas als jullie vaker afspreken en echt serieus naar elkaar toe zijn, vind ik het niet kunnen. Maar er is nu nog helemaal niks.