hij gaat niet uit mijn hoofd

ik weet even niet wat ik moet doen, ik heb echt veel meegemaakt met mijn ex en veel van die dingen zijn echt niet goed, maar dit doet er niet echt toe.
het probleem is dat het allang over is tussen ons en ik hem eigenlijk zou moeten haatten maar dit lukt me gewoon niet… ik heb nog een tijdje met hem gewhatsappt maar hij doet nu alleen nog maar kut.
ik heb alles verwijderd van hem en heb ook veel afleiding maar toch krijg ik hem gewoon niet uit mijn hoofd.
terwijl het al zó lang voorbij is… ik weet dat ik wanhopig op hem over ben gekomen en hier heb ik echt spijt van omdat hij het niet eens verdiend dat ik me druk maak over hem.
ik wil hem het liefst gewoon snel vergeten maar hoe doe ik dat nu ? als er al veel tijd over heen is gegaan en ik eigenlijk zowat alles al geprobeerd heb…

niemand…?

Een kwestie van tijd. Sommigen zijn er na een paar weken al overheen, anderen doen er maanden over. Zoek veel afleiding, dat helpt.

voor sommige duurt het gewoon veel langer, zoek afleiding of ga er met iemand over praten. Op een gegeven moment denk je helemaal niet meer aan hem :wink:

Ik denk dat het inderdaad tijd nodig heeft; je kan je gevoelens niet zomaar uitschakelen. Ik heb nu ook nog altijd last om over mijn ex te geraken, maar afleiding zoeken, helpt bij mij wel. Leuke dingen doen met vrienden enzo. Wat missch ook kan helpen, is om de negatieve dingen van hem op te schrijven en dit herlezen als je het moeilijk hebt. Je mag mij altijd noten als je er over wilt praten. Veel sterkte nog!

Heb het 2x gehad… Twee rotvriendjes gehad die me beiden bedrogen hadden, maar toch probeerde ik het steeds weer goed te maken en spookten ze door mijn hoofd. Ik denk juist omdat ze niet in me geïnteresseerd waren en ik zoveel van hen hielt om het terug goed te maken, maar nooit lukte.

Het neemt inderdaad tijd en zoek wat afleiding, al is het school of werk, uitgaan, naar de stad alles helpt! Wie weet ontmoet je iemand anders en veel beter net als ik! :slightly_smiling_face: