Ik zit met een issue en zou graag jullie tips en meningen willen weten. Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang samen. We lijken ontzettend veel op elkaar en zijn altijd hele goede maatjes geweest en uiteindelijk is de vonk overgesprongen. Onze hele relatie is super, ik voel me fijn bij hem, alsof ik mezelf kan zijn en hij maakt me ontzettend gelukkig. Hij geeft me het gevoel alsof ik de enige ben waar hij überhaupt ooit naar gekeken heeft en alsof ik het enige ben wat hij werkelijk wil.
Maar juist door die zekerheden snap ik niet wat me zo onzeker maakt soms. Hij gaat ongeveer twee á drie keer in de maand met een aantal mensen naar de sauna. Dit begint altijd met een grote groep, maar meestal blijven er maar drie mensen over die werkelijk gaan. Dit zijn behalve een goede vriend van hem ook een goede vriendin van hem. Elke keer als hij naar de sauna gaat, gaat zij mee. Ik wens hem elke keer oprecht veel plezier en zal het hem nooit willen verbieden, maar ik merk dat het me niet lekker zit. Ik krijg er zo’n vervelend gevoel bij als hij met haar naar de sauna gaat en ik snap niet waarom. Het maakt me onzeker en de hele avond dat hij daar is maak ik me druk of er niet iets gebeurd en of hij niet te ver gaat. Ik word er gek van!
Is er iemand die dit herkent of überhaupt iemand die me tips kan geven om daar over heen te komen? En stel ik me werkelijk aan of is mijn onzekerheid misschien een beetje gegrond?