Hij gaat me vragen!

Hellup! Voor het eerst is er een jongen op mij verlieft en hij gaat me vragen maar ik vind hem niet leuk en ik heb hier totaal geen ervaring mee hoe ik dat moet zeggen! Ik wil hem niet kwetsen want hij denkt echt heel erg dat ik hem leuk vindt! Somebody help?

‘Nee, sorry ik zie je niet op die manier’

Ik ga in ieder geval nee zeggen maar hoe kwets ik hem daar niet mee?

Kan niet zonder te kwetsen, maar je kan het zo vriendelijk mogelijk brengen. En wanneer hij daar niet naar luistert zul je harder moeten zijn.

oke dankjewel

Oke ik voel me echt oud. Ik dacht echt een dik huwelijks aanzoek. Maar het gaat over verkering hahaha.

zeg zoizo geen ja dat deed ik een keer omdat ik het zielig vond om nee te zeggen heb ik het na 2 dagen uit gemaakt die was chagie

wees eerlijk, bij liegen zorg je voor meer ‘‘pijn’’

" nee sorry ik kan nu geen relatie aangaan ik ben zwanger "

Ik vind dat altijd zo raar. Ik bedoel. Je bent toch een beetje aan het daten/flowen of weet ik veel hoe je het wil noemen voor het serieus wordt. Minstens een paar maandjes? Als je hem dan niet leuk vindt, dan date je toch niet? I mean. Dat gaat geleidelijk toch. Het is toch niet zo dat hij pats verliefd op je is en hij uit het niks denkt dat jij hetzelfde voor je voelt?

Of je bent echt heel erg jong en zit op de basisschool ofzo.

Wees eerlijk en direkt. Probeer vooral niet door allerlei constructies zijn pijn te verminderen, dat zal toch maar omgekeerd werken. Zeg gewoon dat hij jouw type niet is, of dat je liever vrienden blijft met hem (als je dat al bent). Je zal hem toch kwetsen, maar als je het in een keer doet is het voor hem gemakkelijker om te begrijpen en te verwerken dan als je eromheen draait!

En er zijn meiden genoeg, hij vindt wel iemand anders! Hoef jij je ook niet slecht bij te voelen.

Je kan iemand niet voorzichtig afwijzen, want als je ook maar een beetje laat blijken dat er hoop is, dan heb je binnen no time een stalker, hihi en dan kan hij ook niet verder.

Vermijd:
ik vind je nu niet leuk
Misschien ooit, maar nu niet

Wees gewoon eerlijk. Je hoeft niet elke jongen leuk te vinden die verliefd op je is. :wink: Good luck.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

sowieso kwets je zijn gevoel als je hem afwijst. Dus iemand niet kwetsen en tegelijk afwijzen kan niet.

Ik hoop echt dat dit sarcasme is :’)

Vind je hem helemaal niks? Je zou kunnen aangeven dat je liever eerst op date gaat om te kijken of er een klik is. Dan wijs je hem niet af en hoef je ook niet meteen verkering te nemen.

Ok: vermijd dit dus ook.

Je vind iemand niet leuk, dus je gaat niet met hem op een date. Daarmee geef je hem lichte hoop om vervolgens compleet te crushen. Zo onnodig.

Ik denk dat ze serieus is

Nee sorry maar ik voel niet het zelfde voor jou.

“Ik ben niet verlief op jou”