Hij gaat maar niet uit me hoofd

Hoiii allemaal,
Een tijdje geleden ging ik uit samen met Anne een vriendin van me. We stonden in de club toen Anne haar stiefbroer zag, genaamd Twan. Ik kende hem nog niet en werd voorgesteld aan hem door Anne. Later op de avond heb ik dus een paar x met hem gezoend… Anne vond dit alleen maar leuk. Hij vroeg me nummer en we hebben ongeveer twee maanden elke dag en echt elke minuut met elkaar geappt. We hebben een x afgesproken (was niks gebeurd naast elkaar de knuffelen) en ik begon hem steeds leuker te vinden, ook al is hij een badboy en heeft hij hele erge stemmingswisselingen. Toen werd het praten minder en had ik hem sinds donderdag niet gesproken wat best vreemd was. Ik ging toen zaterdag weer uit (dus twee dagen erna) en hij was er ook… Ik was zo boos dat die me niet gewoon geappt had dat ik met een ander voor zijn neus ben gegaan😳.

Ik heb daarna weken lang alleen maar aan hem gedacht en had het gevoel dat ik het had verknald. Maarja als die om me gaf zou die me wel Appe dacht ik. Tot dat ik het na drie weken er genoeg van had en het wilde afsluiten. Ik Appte hem en we hebben daarna ook weer elke dag gepraat op whatsapp. Ik heb Anne hierover niks verteld dus het was eigenlijk een beetje stiekem.
Niemand was bij hem thuis dus we hadden afgesproken. Weer was er niks gebeurd en hij deed zo vreemd! Hij had het over zijn exen en dan gaf die me opeens een compliment en dan zat die me soort van af te zeiken. Ook begon hij erover dat ik met een ander voor zijn neus was gegaan. Ik zei dat dat idd niet zo slim was en dat ik het niet voor zijn neus had moeten doen. Flipte hij hem bijna en zei die dat we toch niks hebben dus dat ik mag doen wat ik wil (waarom begon die er dan over vraag ik me af). Ook zei die dat die na mij niemand anders had gezoend (hij is een hele erge player dus dit verbaasde me, ik was ondertussen al met een paar andere gegaan dus snapte niet dat hij tegen mij zei dat ik zelf moest weten wat ik deed. Want dat deed ik al, hij juist niet!)Na dit chille was ik opeens helemaal af van me verliefdheid!

Daarna hadden we nog geappt en zei die tussen de regels door dat die geen relatie met me wilde en hij wist dat ik maagd was en eerst een relatie wilde voordat ik sex zou willen hebben. Dus sex zat ervoor hem ook niet in. Kortom ik snapte niet waarom die nog met me praten. Ik vroeg dit dus ook en hij reageerde zo lomp en dat die niet snapte waarom we het over relatie shit hadden. We hadden het ook over sex dus snapte niet waarom er niet opeens over relatie shit kon gepraat worden.

Na dit gesprek was het duidelijk voor me en appte we als vrienden. Toen wilde hij weer afspreken dus we hadden afgesproken op woensdag. Heeft hij dus afgezegd… En de reden omdat we niks konden doen want tja zijn ouders waren er. Kortom hij schaamt zich voor me (denk ik).
Daarna wilde die weer een x afspreken en wilde die buiten in zijn auto chillen want zijn ouders zouden thuis komen. Toen heb ik gezegd ‘nou laat dan maar zitten’. Daarna hebben we niet meer geappt.

Een maand later ging ik uit stond hij ook in de club… Ik negeerde hem eerst en zat met zijn broer te praten (hij was jaloers dat zag ik). Daarna zei die: ja je mag wel met me broer gaan hoor, je bent niet de eerste die het doet. Natuurlijk wilde ik helemaal niet met zijn broer zoenen!! De club ging dicht en ik had met een andere jongen Sven gezoend. Ik liep buiten met Twan en opeens pakt die me hand vast, vinger om vinger. En zegt die; ben je met iemand gegaan. Dus ik lach, zegt hij: ja dus, was het me broer. Ik werd hier boos om, want ik ga echt niet met iedereen en al helemaal niet iemand zijn broer. Ik zei dat dus ook zo en opeens pakte die me en stonden we te zoenen buiten.

Daarna gingen we nog naar een gemeenschappelijke vriend van ons en zat die ff aan me kont. Maar hij heeft me niet geappt hierna… Niemand weet ook dat we hebben gezoend. En natuurlijk dacht ik ‘het was ff zoenen en niks meer’. Alleen hij heeft ooit gezegd dat die niet met een meisje zou gaan als ze daarvoor al met een ander was gegaan. En ja hij wist dat ik met een ander was gegaan al… Nu ziet die dus weer continue in me hoofd ook omdat ik niet weet wat hij erover denkt…

Sorry voor het lange verhaal! Moest het even kwijt en natuurlijk kunnen jullie niet weten hoe hij denkt, maar wat zou jij doen in me situatie? Als ik hem random app reageert die sws boos en kortaf dat weet ik nu al.

Xx geen idee wat te doen

Hij klinkt nou niet als een betrouwbaar iemand. Stel je even voor dat jullie wel een relatie aan zouden gaan en hij zou non-stop stemmingswisselingen hebben. Ik zou toch proberen hem te vergeten en een wat stabielere jongen proberen te vinden.

Ik snap het nooit als mensen ‘ik ben met die en die gegaan’ zeggen. Dan klinkt het altijd gelijk alsof je een relatie gehad hebt (’:

Kun je niet beter in het echt met hem hierover praten? Op whatsapp kunnen dingen snel verkeerd worden opgevat namelijk, en dan zie je ook niet of iemand het wel of niet meent…

Ik zou hem inderdaad ook laten gaan.

En @ Gothic Lunacy, waar ik vandaan kom zeggen ze ook ‘ik ben met … gegaan’, daar wordt dan mee bedoeld dat je er mee hebt gezoend. Maar ze zeggen dat op veel plekke op een andere manier. :stuck_out_tongue:

Jaa hij is wel betrouwbaar alleen hij is eigenlijk een eikel, maar ik voel me zo aangetrokken tot hem… Ik heb een zwak voor hem

Onbetrouwbaar, een eikel. Wat maakt het uit. Die jongen gaat jou niet gelukkig maken, dus het is beter voor je als je hem probeert te vergeten. Er zijn genoeg jongens die zowel betrouwbaar als géén eikel zijn, waarom zou je dan stil blijven staan bij een eikel.