Hij gaat echt te ver!!

heeyy!
Er is een jongen, die niet goed voor me is (te veel wiet, veel alocohol, en roken, slechte invloed dus), die ik eerst echt heel leuk vond. Hij is wel een playertje. Eerst, half jaar geleden, hadden we het super gezellig,leuke lieve smsjes, hij heeft 2x een dikke uur gebeld ennn veel gezoend! Alleen na een maandje had hij er geen zin in, dus zijn we gestopt en als vrienden verder gegaan. Jammer genoeg probeerde hij een paar maanden later me te zoenen enn dat vond ik NIET leuk! Ook loog hij over iets (best wel erg, dat iemand was overleden terwijl dat totaal niet klopte en een paar dagen eerder was iemand die ik kon wel overleden en dat wist hij donders goed.
Ik heb hem door dit, maanden genegeert en hij mij ook (gelukkig maar)! alleen na ongeveer een half jaar probeert hij weer contact te zoeken, conclusie hij wil me terug, maar ik ben heel boos op hem geworden, want we hadden het niet uitgepraat over dat hij loog, dat er toen familie van hem was overleden. Toen ik dit hem vertelde wist hij er niks van (ja hij was dronken). Heb tegen hem gezegt dat ik hem een klootzak vind en niks met hem mee te maken wil hebben. Ook heeft hij tegen zijn vrienden gelult dat ik zijn meisje ben terwijl ik dat niet is, dit was ook na een half jaar.
Toch probeert hij elke week contact te zoeken, alleen niet om zijn excuses aan te bieden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mij niet meer aanspreekt? Want ik ben hem zo zat. Het liefst negeert hij mij en gaat lekker met andere meiden flirten of wat dan ook, want ik hoef hem niet.

bedankt voor het lezen :wink:

Gewoon overal verwijderen op social media en op MSN blokkeren, klaar!!!
En als je hem tegenkomt, simpelweg negeren!

heb ik al gedaan, alles gewist alleen werkt niet! Ik woon in een heel klein dorpje en werk, elke week, in een discotheek, waar hij dus ook elke week komt

Als hij je zo erg lastigvalt, ga naar je mentor, vriendinnen, vrienden van hem, je ouders? Praat met hun erover, laat hem zien dat hij jou niet waard is. En hoe moeilijk het is in zo’n klein dorpje, negeren. Als hij vervelend blijft doen, dan is er maar 1 optie → politie?

blokkeer ook zn nummer op je mobiel. dan is er toch geen mogelijkheid meer over om contact te zoeken?

ik heb zijn nummer al een half jaar geleden verwijderd, en hij heeft gelukkig tot nu toe niet gesmst of wat dan ook!:slight_smile: alleen ik zie hem altijd wel tijdens het stappen en dan probeert hij elke week contact te zoeken en dat wil ik stoppen! duss: als ik hem zie, dat hij me gewoon negeert ipv als ik hem negeer en wil weg lopen me vast pakt en toch een praatje probeert te houden.

Trouwens aan mijn mentor of zijn mentor vertellen kan niet;), hij zit niet meer op school (4 jaar niet) en ik doe nu een vervolg opleiding :wink:!

Dit dus, je kunt hem eventueel ook een mail/brief schrijven waarin je zet dat hij GEEN contact meer met je moet zoeken en dat je GEEN contact meer wilt.

En verder locaties vermijden waar hij ook is.

Ik denk dat ze hem al vaak genoeg heeft verteld dat ze geen contact meer met hem wil, ach ja ik denk dat hij over een tijdje echt wel een keer zijn genoeg er van heeft als jij hem geen aandacht geeft.

ja klopt heb het hem wel een aantal keren vertelt, ook met andere jongens geflirt terwijl hij er bijna naast stond etc.
Ja ik hoop het ook!