hij flirt wel met me

hee meiden! ik heb een beetje een ingewikkeld dilemma… haha
ik heb iets minder dan een jaar geleden met een jongen gekust, maar elke keer appen we een tijdje en dan weer niet en dan weer wel. we appen dan gewoon normaal maar hij is wel flirterig…
ook zoekt hij meestal het contact als ik bijvoorbeeld gewoon een snapchat stuur gaat hij hier een antwoord op sturen ( als ik bijvoorbeeld stuur thuis van school stuurt hij ohh kom nu maar naar mij toe! ofzoiets)

Maar ik vind hem eigelijk heel leuk, ik heb geen gevoel voor hem maar ik vind het gewoon leuk hoe hij is en ik zou best een keer wat met hem willen doen, maar zo ver komt het nooit. maar ik ben bang dat hij dit totaal niet ziet zitten dus durf het eigenlijk niet te vragen…

wat zal ik doen?

update:

het valt me best op dat hij meer contact zoekt en ook meer zn best doet voor een gesprek… :slightly_smiling_face:
Gister hadden we 's nachts een beetje een ‘seksueel getint’ gesprek (hij is totaal niet op seks uit ofzo! )
en toen zei hij ineens pff ik wil je! ik dacht dat dit ook seksistisch was bedoelt, maar daarna zei hij
zie je we hadden na het feest ( dat we hadden gekust) hadden we na elkaar toe moeten gaan!
maar ik snap niet of hij bedoelt na het feest 's nachts of echt in de dagen erna afspreken… dus ik zei : jaa maar dit kan nog altijd hoor! en toen zei hij jaa dat kan zeker! en toen begon hij alweer ove iets anders
ook zei hij van was je nu maar van mij. maar dit was ook tijdens dat gesprek dus ik weet echt niet hoe ik alles moet opvatten.

ik denk dat hij wel merkt dat ik wat wil doen dus wat moet ik nu doen ? wachten tot hij vraagt om wat leuks te doen ? :slightly_smiling_face:

Misschien dat als hij weer zo’n opmerking maakt van ‘kom nu naar mij toe’ je daar op in kunt haken met de vraag of hij dat echt wil ofzo?

Dit, of gewoon langs gaan haha.

^ haha jaa mischien kan ik ook zeggen van bijvoorbeeld een film die in de bios komt dat deze me leuk lijkt en dan hopen dat hij zegt jaa ga er met mij heen!
of zal ik dit niet doen haha? :slightly_smiling_face:

inderdaad gewoon casual iets voorstellen! Je hoeft er niet eens bij te zeggen dat het om een date gaat, gewoon samen iets leuks doen maakt jullie band alleen maar sterker :slightly_smiling_face:

DOEN!

Omg ik wil het echt zeggen! maar durrrf niet ben bang dat die denkt uhhh okee wtf… hahah en dat hij gewoon een beetje flirt maar verder niks… hmm

update :slightly_smiling_face:

up…

Waarom vraag je zelf niet om af te spreken? Dat is voor hem misschien wat duidelijker dan: ‘dat kan altijd nog’. Want dat vind ik persoonlijk niet echt klinken alsof je het nou zo graag wil, omdat ‘altijd’ zo’n breed begrip is.

Ik denk dat hij je echt wel leuk vind hoor :slightly_smiling_face:. Misschien kun je een keer afspreken met een groepje vrienden en dan hem erbij vragen? Maakt het misschien iets minder eng. En als jullie gedeelde vrienden hebben kunnen jullie daar mee afspreken.

De nee heb je altijd in de pocket. Ik zou ervoor gaan en zien of je een ‘‘ja’’ krijgt.

hij deed ineens een beetje saai via whatsapp en toen was hij gister op de zelfde plek uit als mij en hebben we de hele avond bij elkaar gezeten en gezoend…
maar nu doet hij alsnog niet echt heel leuk via whatsapp.

ik vind hem echt heel leuk maar denk dat hij gewoon alleen wil flirten en kussen dus durf op dit moment nog steeds niet te vragen of hij een keertje iets wil doen…

edit

Veel jongens zijn nou eenmaal droog op whatsapp. Ik zou het gewoon vragen als ik jou was, ik denk dat hij dat leuk vindt!

oké nou sinds hij laatst super leuk tegen me deed doet hij steeds saaier en minder geïnteresseerd… hij heeft me ook al een paar keer gewoon genegeerd terwijl hij dat eerst niet deed. ook is hij juist iemand die heel veel en leuk praat via whatsapp ( normaal ) nu is hij al de hele dag niet online geweest dus ik dacht dat hij het gewoon druk had. maar toen zag ik dus toevallig dat hij op facebook wel zit ( heb het niet gecontroleerd maar zag het toevallig staan ) en nu heb ik dus het gevoel dat hij me ontwijkt ofzo…

wat kan ik nu als best doen ? gewoon niet te veel meer sturen en mezelf hoop besparen?? :frowning_face:

up