Hij flirt veel te veel

Ik heb een vriend. Sinds een maandje of 9 zijn we "officieel’’ samen. Ik ken hem al langer dan een jaar.
Voor mijn opleiding zit ik nog 8 maanden in het buitenland. Ik hou van hem met heel mijn hart en zou nooit iets doen om hem pijn te doen.

1 van mijn vrienden hier vindt mij leuk. Dat heeft hij eerlijk toegegeven. En hij weet dat ik een vriend heb en ik nooit vreemd zou gaan of mijn relatie zou verbreken. Toch flirt hij super veel. Ik vind een beetje onschuldig flirten altijd wel leuk, maar nu ga ik er niet echt op in. Ik wil niet dat hij het verkeerd opvat en denkt dat hij een kans heeft. Hij is zelfs jonger dan ik…

Waarom denkt hij mij te kunnen stelen van mijn vriend?
Terwijl ik duidelijk heb gezegd dat niks tussen mij en mn vriend in komt.

Is dit een jongensding? Dat ze denken dat ze beter zijn dan je huidige vriend?
Ik snap hem niet…

Of het een jongensding is weet ik niet. Maar ik denk dat je het beste het contact met die jongen kunt verbreken. Voor jouzelf/ je vriend/ je relatie en voor hem. Het is voor iedereen het beste. Anders krijgt hij hoop. En als je vriend er achter komt (als hij het nog niet weer) krijgen jullie daar misschien ruzie om! Dat is het niet waard! lijkt me

Mmm…ik zou hem nog eens goed duidelijk maken dat je een vriend hebt, en niet van plan bent hem te verlaten.

Ik denk dat hij gewoon zoiets heeft van “Goh, ze zegt nee, maar ik kan altijd proberen haar op de één of andere manier toch te verleiden.”. Ik zou er niet zo veel op uit doen, laat hem lekker flirten, maar ga er niet op in en als hij meer probeert gewoon nog een keer duidelijk maken dat je een vriend hebt die je niet gaat verlaten voor hem.