Hij flirt met mij, maar heeft een vriendin

Hij is vet schattig enzo, maar hij heeft een vriendin, maar hij flirt wel met mij…
hij zegt dingen als Lekker Kontje en dat ie naar mij toe wilt en dan met mij cozy op de bank liggen…

Ik vindt het zo vervelend :confused:
wat moet ik tegen hem zeggen
PS: ik vindt hem wel leuk enzo ^^

Ik heb precíes hetzelfde met een jongen … dus upje voor jou, ben wel benieuwd naar de reacties!

Jongens zijn zo vaag
net ook weer:
Maar ik ga maar eens (K)

Confronteren.

Eerst was er zo’n jongen die heel veel met mij flirte enzo. Maar tegelijker tijd was ie met een ander meisje bezig, wat later zijn vriendin is geworden. Vage gast.

Maar als ik hem confronteer zegt ie dingen als:
Ja ik weet dat ik een vriendin heb, maar dit kan toch geen kwaad :stuck_out_tongue:

Dan is hij niet serieus met haar én met jou. Dumpen die handel !

dat vind ik niet echt normaal van hem =) als ik er achter kom dat mijn vriend zoiets doet zou ik nou niet bepaald vrolijk worden… misschien kan je zoiets zeggen tegen hem?

wat een sukkel, ik zou echt doodgaan als mijn vriendje dat zou doen !!

idd ik ook! Dus bekijk het van die vriendins kant. Stel je vóor jij had een vriend… en hij zij zo dingen tegen een ander meisje. Zeg er dus iets van dat je het niet normaal vind ofzo dat hij zo’n dingen tegen je zegt en dat die het bij zijn vriendin moet houden. (ofzoiets)

Heb ik ook , alleen die ik leuk vind flirt met alles en iedereen

als je het ECHT vervelend vind, moet je er gewoon iets van zeggen als hij weer zo;n opmerkig maakt
ga ik ook maar eens doen…

zo’n jongen ken ik dus ook die gingen flirten met mij terwijl die een vriendin heeft … en ik begon hem ook wel leuk te vinden alleen toen dacht ik ‘ik kan geen verkering hebben met een jongen die zo erg flirt’ vind het ook heel zielig voor zijn vriendin…

misschien kun je er misschien met die vriendin van hem over praten (nou… ik zou het zelf natuurlijk niet durven, maar als jij haar kent misschien?), want waarschijnelijk heeft zei zelfs geen idee dat hij dit allemaal doet.
Als jij een vriend had had jij ook gewild dat je wist dat hij met andere meisjes flirtte.

je wil toch niet zo’n vriendje, dus ookal vind je hem leuk, niet meer op ingaan… dat soort jongens veranderen niet, en stel dat jullie ooit iets zouden krijgen, kan je hem dan vertrouwen? nee dus. gewoon mee kappen, en idd het aan die vriendin vertellen… wss maakt ze het uit, en misschien leert ie daar iets van…

Wees eerlijk tegenover jezelf. Wil je een vriendje die met alles en iedereen flirt?

Nee toch?

helemaal mee eens

Precies wat zij zegt: als hij het bij haar doet, doet hij het ook bij jou.

ik heb ongeveer het zelfde als de topicstarter
maar hij is zo leuuuuk

1. Afblijven
  2. Hij heeft geen bijbedoelingen met jou, blijkbaar vind ie het ‘‘leuk’’ om tegen jou te zeggen, dus je gek maken
  3. Forget him

Ik had dit ook gehad, 2 jaar terug ofzo (heb nu dan állang een vriend 14 maanden) maar, hij maakte mij helemaal gek door smsjes te sturen met: ‘‘Ik hou van jou’’ ‘‘lekkerding’’ ‘‘schatje’’ ect. Uiteindelijk zette ik er een punt achter.

jakkes dat soort typetjes hoef ik echt niet Ö
hij heeft een vriendin en flirt met jou,
dan zal hij dat waarschijnlijk ook doen als jij zijn vriendin zou zijn, met andere meisjes flirten
oke een klein beetje is geen probleem vind ik maar er is een grens, aan jou om die te bepalen :stuck_out_tongue: