Hij flirt met een ander meisje.

hallo,
ik heb een vriendje, en het ging al niet zo goed tussen ons en nu hoor ik van een goede vriend van mij dat hij met een ander meisje flirt, hij is heel erg goed bevriend met dat meisje, en mij vriendje smst veel met dat meisje en spreekt dus regelmatig met mijn vriendje af.
dus ik heb het aan mijn vriendje gevraagt maar hij zegt dat er niets is, wat moet ik doen?

groetjes X

het aan haar vragen

Ik ken haar niet :wink:

heb je hem gevraagt van : heb je met haar geflirt ?

of heb je ook om uitleg gevraagt, want die verhalen komen niet van zelf lijkt me,
ik zou het voor je zelf uit zoeken hoe het zit, want je word er zelf natuurlijk onzeker van en het vertrouwen word minder, zo toch ?? en daar krijg je alleen rotzooi van

je kan daar na 2 dingen doen,

of hem geloven hem vertrouwen en het zo houden, want voor het zelfde geld is er ook echt niks aan hand,

of…

als je het voor je zelf maar duidelijk maakt dat is wel zo prettig
succes

Hoelang hebben jullie?
en is het serieus?..

Ga met hem praten en zeg dat je had gehoord (je hoeft niet te zeggen van wie) dat hij flirt met haar.

Confronteer hem ermee en zeg dat je hier geen zin in heb. Het is graag of niet…

we hebben nog niet zo lang, maar het is wel serieus we hebben 3 maanden.

Meteen uitmaken, tjezus hoe durft hij met een andere meisje te flirten als hij met je heeft? Hij moet is weten hoeveel waard je bent en je moet zelfrespect hebben, het is of jij of dat meisje.

serieus?..
nou met 3 maanden is het nog lang niet
je leert elkaar beter kennen…

en heb je al met hem gepraat??

Dat kun je idd het beste doen ja.