hij flirt met andere maar ook met mij...

ik ben verliefd op een jonge en hij laat ook merken dat hij mij ook wel leuk vind want hij geeft me super veel aandacht, maar vaak als ik dicht bij hem ben begint hij een beetje te flirten met andere meisjes uit mn klas…
wat betekent dat?
en hoe kan ik laten merken dat ik hem echt erg leuk vind?

Als hij met iedereen flirt is hij niet te vertrouwen. Waarom zou je met iemand een relatie willen als je weet dat hij met andere meiden flirt…

Niet aan beginnnen.

maar toch geeft hij mij wel meer aandacht dan anderen en kijkt hij bijna elke les de hele tijd naar me…

Nou oke dan.

Stel…
Je krijgt iets met hem. Hij zegt hij vindt jou leuk en jullie zijn helemaal verliefd. Maar toch flirt hij met andere meiden, dat vind je toch niet leuk? Geloof me niet aan beginnen. Zoek liever een vriendje die alleen oog heeft voor jou.

maar mn vriendin zegt weer dat t hij t niet doet als ik er niet bij ben dus dat t ook kan zijn om me jaloers te maken…
ik weet t gwn niet meer…

Dan vraag hem gewoon of hij jou leuk vind. Aan de reactie zul je dan wel zien of hij je echt leuk vind.

Das meer iets voor meisjes, om een jongen jaloers te maken.

Maar, sta niet te veel stil bij de signalen die hij afgeeft, probeer er gewoon beter mee in contact te komen, spreek eens met hem af en zie hoe hij zich dan gedraagt.

misschien probeerd hij je laloers te maken, misschien ook niet.
misschien vind hij het gewoon leuk om met jan allemaal te flirten, misschien ook niet.
er is maar 1 manier om duidelijkheid te krijgen: en dat is vragen. vertel dat jij hem een leuke jongen vind en dat je ook het gevoel had dat hij je leuk vond maar dat hij ook steeds met andere meiden flirt. vraag hem hoe dat nou zit. wat hij nou echt voor je voelt.
zo voila, en daar krijg je dan je antwoord. xD

nou aan je eigen reactie is te zien dat jij hem wel gwn leuk vind,
want als iemand zegt ‘niet aan beginnen’ zeg jij ‘jaa maar dit en dat’.
Dus ik zou er gwn voor gaan! :grinning:

mannen pff… bijna allemaal hetzelfde … :grimacing:
xxx

ik ben idd helemaal gek op hem mr t is ook dat hij ook echt laat merken dat hij toch iets voor me voelt (teminste dat denk ik en mn vriendin ook…)
ik weet t gwn niet mr want t is heel moeilijk voor me om iets slecht over hem te accepteren enzo mss herkenen jullie dat ook…

laats hebben meisjes uit mn klas aan mn crush gevraagd of hij op dat meisje is waar hij zo vaak mee omgaat…
hij zei: nee niet op haar maar wel op iemand anders :ok_woman:
en toen onder muziek les wou de leerares hem gaan koppelen en hij zei steeds nee hij zei ook bijv. niet uit die klas en niet uit die klas mr hij zei niet uit deze klas :ok_woman:
en hij kijkt nu egt bijna de hele dag naar me…
zou hij verliefd op me zijn?
help me alsjubliefd…

xx

Ik snap het niet, zit je nou wel of niet bij hem in de klas? xD
Maar je kunt natuurlijk altijd kijken hoe het gaat, misschien probeert hij je inderdaad jaloers te maken.

boeiend
doe jij toch ook wel :tipping_hand_woman:

waarom zou hij je jaloers proberen te maken?
maar vraag aan hem wat hij van je vindt.

Veel zeggen wel dat het niet goed is als hij dat doet, blabla.
Maar mensen hebben, per persoon apart, vaak hele andere ideeen van wat nou flirten is, en wat niet. Ik kan bijvoorbeeld gewoon heel goed met jongens opschieten. Naja, sommigen zien het als flirten als je de hele tijd met elkaar lacht en steeds loopt te dollen enzo. Ikzelf zie dat helemaal niet zo, bij mij gaat het gewoon onbewust. Dat we dan lopen te kloten en stoeien wil niet zeggen dat ik iemand dan meteen leuk vind.
Dus ik zou het gewoon aan hem vragen.

als dat zo is, zou ik er zeker niet aan beginnen!!!

[i]hij is een player geloof me
ik had ook zo iets.
ik was bezig met een jonge hij gaf me superveel aandacht
smsen enz.
en hij belde me soms.
opeens naa 2 maanden had hij verkering met een andere meisje…
en hij flirtte nog met 5 andere meiden wheelie ik was blij dat ik niks met hem had gedaan:)

niet doen [/i]

gistere zat ik achter hem bij muziek,
en hy zy tegen het meisje naast me;
‘ik had al tegen M gezegt dat ik haar leuk vond…’
mr ik snap niet dat hij toch de hele tijd nr me kijkt als hij toch verliefd op een ander is, en het lijkt me niet logisch als hij op twee mensen verliefd is… toch?
moet ik hem nu gaan vergeten?

ps.srry voor t lange bericht:$