Hij en zijn vrienden.

Hoii,

Ik heb een heel lief vriendje. Ik ben 15, en ik mag nog niet uit van mijn ouders. Hij mag dat wel. In het weekend wilt hij graag uit, maar hij wilt ook weer bij mij zijn. Hij heeft ook echt een hele goede band met z’n vrienden. Dus daar wilt hij in het weekend ook weer naartoe. Omdat ik weet dat hij dat zo graag doet zeg ik vaak, ga gewoon naar je vrienden toe ik vermaak me wel. Maar toch vind ik dat ook weer niet leuk. Zijn we soort van ‘verplicht’ om in het weekend bij elkaar te zijn? Of hoe doen jullie dat met je vriendje?
Sorry voor dit vage verhaal! :slightly_smiling_face:

Liefs.

Je kan toch overdag met hem zijn en dat hij 's avonds weg gaat?

Overdag moet ik of naar school, of werken dus dat gaat niet…

Ook in het weekend? :'3

Jep, moet ik hele dag werken! :frowning_face:

Zèlfs op zondag?
Da’s namelijk strafbaar :tipping_hand_man:

Nee, niet op zondag.
Maar dan ben ik meestal bij familie.

Doe het om de week dan of zo. Ik zie de mijne bijna elke dag.

Dan ga je met hem naar de bioscoop enzo, dat mag toch wel?

We hebben het allebei druk met school, en we werken allebei. Dus door de week kan ook niet vaak. En 2 weken lang elkaar niet zien houden we noooooit vol! :slightly_smiling_face:

Ja, opzich wel een idee! :slightly_smiling_face:

Kan hij niet op vrijdag uit gaan en op zaterdag bij jou zijn? Of andersom natuurlijk. Mijn vriend gaat altijd op vrijdag uit en is in het weekend samen met mij. Als je straks wel uit mag, kun je af en toe gewoon mee gaan.

Ik vraag me af waarom jullie eigenlijk relatie hebben terwijl jullie helemaal geen tijd voor elkaar hebben…

Tuurlijk ben je het niet ‘verplicht’ om in het weekend bij elkaar te zijn. Bij ons komt het gewoon goed uit omdat we allebei niet van uitgaan houden, dus wij zijn meestal wel het hele weekend bij elkaar.

Maar je kunt toch gewoon 's middags met hem afspreken en dat hij dan 's avonds met zijn vrienden uitgaat (:

We maken tijd voor elkaar, maar ik vroeg me af hoe jullie dat doen in het weekend met je vriend? Of je het hele weekend bij hem bent, of hij met zijn vrienden is ofzo…

Ik heb hetzelfde ;p
Hij is graag bij zn vrienden, maar ook bij mij.
En als k zeg van; Ga lekker naar ze toe =)
Dan voel ik me toch wel beetje alleen xD
Ga gewoon een zondag niet naar je familie.

Haha ja, zo gaat dat bij bij dus ook.
Ja idd. Familie is wel belangrijk, maar ik kan mijn vriendje ook niet missen.

Neem je vriendje mee naar je familie?

Hmm, zou kunnen. Maar zijn ouders zijn gescheiden en op zondag is hij meestal bij zijn vader, voor de rest niet.

Ik zag mijn vorige vriend elke dag en ook in het weekend.
Maar als hij bij mij was, ging hij ook weleens naar vrienden toe (hij woont in een dorp en ik en zn vrienden in de stad). en dan kwam hij 's avonds of de volgende dag weer bij mij.