hij durft niet!

der is een jongen, en hij vind mij onwijs leuk en ik hem ook.
maar hij durft bijna niks, en als ik dan iets probeer, dan kijkt ie snel weg en begint over een heel dom onderwerp!

heeft er iemand tips?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

Hij is gewoon verlegen. Of niet geinteresseerd.
Probeer 'm op z’n gemak te stellen.

dankje, maar hoe doe je dat dan goed?:face_with_raised_eyebrow:

veel lachen en hem vragen stellen…

Ligt eraan; waarom is 'ie zo verlegen/terug houdend? Weet je dat? Heeft ie bijv bindingsangst, aanrakingsangst, is ie gewoon altijd verlegen of … ?

Als het gewone verlegenheid is, kan je;

1. Zelf een stap nemen [ik heb mijn vriend “op z’n bek gepakt” om het maar grofweg te zeggen, omdat hij d’r te verlegen voor was].
  2. Rustiger aan doen [dus hem rustig de tijd te geven te kalmeren; je geeft hem een kus op z’n wang en kijkt hem daarna aan, in z’n ogen. Dan met zo’n puppieblik kijken als ie ergens anders over begint, bijv. “shhhh” zeggen en dan weer een kus op z’n wang geven].
  3. Hem plagen, kan ook werken.

Dit werkt voor mij, maar het ligt dus aan het type wat jij bent, wat hij is en de reden voor zijn “verlegenheid”. Bij angst voor aanraking is het dus NIET slim op “boven op hem te springen” (als het ware dan).

Goodluck iig.

het is gelukt :grinning: :grinning:

ik ben zo blij, we hebben laatst gezoend dus bedaaaankt (LL)

gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

hoe kwam het dat jullie zoenden ? =]

:’)

Dat zou ik dus echt nooit durven!

had ik ook we hadden 4 x afgesproken zonder wat te doen wel x uitgegaan toen dronken en gezoend daarna weer niks

dus toen ik daarna ging naar hem weer niks x daarna na twijfele en verlegenheid zag ik hield hij me hand vast en van 1 kwam het ander

dus misschien moet je met hem uit gaan afwachtte of zn hand vasthouden heletijd:P

ooo je had eht al gedaan hoe kwam het:P

njaa het kwam eigenlijk we zaten naast elkaar, hij zat met zn arm om mij heen (maar dat doet ie altijd). en mn beste vriend was er ook bij, hij is ook bevriend met hem. en hij zat te zeiken dat we het eindelijk moest doen. en toen gebeurde het.
en ik ben zaterdag weer met hem gegaan. daar zat iedereen bij, en ze keken ook, maar dat boeide ons niet. het duurde ook heel lang :grinning:

xxxx