hij durft niet :'(

ik heb nou al een poos met een jongen. maar elke keer als we wat gaan doen durft hij niks te doen (zoenen etc)
hoe kan ik er voor zorgen dat hij wel durft??? op wapp heeft hij het er wel telkens over dat hij wil enzo. maar er komt niks van, en ik het het ook aleens geprobeert, maar daar reageert hij niet op.

wie kan me helpen???

Jij kunt misschien het initiatief nemen?
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

ik ben 14 en hij is 15.
maar dat heb ik ook al geprobeert maar daar reageerde hij.niet op

Dus hij reageerde niet als jij hem probeerde te zoenen? Misschien betekent dat dat hij het (nog) niet wil?

Het hoeft toch ook niet helemaal gepland te worden?
Begin gewoon rustig aan , het moet romantisch blijven en stel hij gaat er echt niet in mee , dan zou ik het toch face to face vragen…

maar op wapp enzo zegt hij dat hij wel wil. dus ik snap er niks van.

ik vroeg me af of mensen tips wisten zodat hij durft. die ik dan kan doen laat maar zeggen.

Ik heb precies hetzelfde met mijn vriend alleen durf ik niks en hij wrl.
Ik wil t wel en op whatsapp gaat alles er makkelijk uit. Maar wanneer je face to face staat kan t best eng zijn.
Nu na een half kaar een relatie hebben durf ik hem nog niet te zoenen

Misschien is hij er toch niet zo klaar voor als hij laat blijken via w’app. Ik denk dat je hem het best gewoon nog zijn ruimte heeft. Als hij er klaar voor is zal hij dat denk ik wel duidelijk maken. Geef hem de tijd en probeer er voor te zorgen dat hij zich helemaal op zijn gemak voelt bij jou. Dan komt het vast wel vanzelf

mijn ex durfde ook niet te beginnen omdat hij (eerst) best verlegen was, ik heb hem gewoon gezoend. daarna ging alles vanzelf.
dus als jij het wel durft, zoen hem gewoon

Heeft hij het al eerder gedaan? Misschien is hij bang om het ‘fout’ te doen.

Geef hem eens een kus op zijn wang bij afscheid, dan wilt hij de volgende keer vanzelf meer en als het goed is probeert hij dan ook zelf initiatief te nemen.
Ook kan je hem lang in de ogen aankijken en hem op de mond kusjes geven, streel hem met je ene hand over zijn wang of door zijn haar en probeer met je mond zijn mond wat te openen of lik eens zijn lippen.
Dit kan je rustig opbouwen tot je aan het zoenen bent.

bedankt voor alles.
ik heb het er met hem over gehad, en hij vondt het zelf ook niet zo leuk.
hij probeert me nu over te halen van de week nog wat te gaan doen. dus hopen dat er nog wat van komt:)