Hij durft niet?

Hoihoi!
Ik vind een jongen heel erg leuk! Dat durf alleen niet tegen hem te zeggen ;$
We kletsen wel vaak (heel gezellig :slightly_smiling_face:) alleen hij vraagt nooit wat.
Net alsof hij dat niet durft. Ik heb stiekem ook een beetje het idee dat hij mij ook leuk vind.
Maar ik denk dat hij dat ook niet durft te zeggen…
Wat moet ik doen?
Liefs!

Hij vraagt nooit wat? Wat voor gesprek hebben jullie dan? Eentje zonder vragen?

Ooooh, je bedoelt (natuurlijk) dat hij jou niet als vriendin vraagt?
Nou, misschien wil hij dat nog even afwachten? Of durft hij het idd niet te zeggen.

Als je wil weten wat hij voelt, vrááááááág het dan. Not that hard.

In gesprekken vraagt hij eigenlijk nooit iets, laatst bijvoorbeeld; ik vroeg of hij nog Sinterklaas had gevierd en of het gezellig was enz, dan verteld hij daarover maar dan vraagt hij niet, of ik ook Sinterklaas heb gevierd…
Meestal hebben we dus gewoon een gesprek over iets, zonder dat je daarbij hoeft te vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar dat vind ik wel jammer want het is soms zo stom om de hele tijd uit je zelf over jezelf moet gaan praten, want we praten al genoeg over hem…

Gewoon leuke opmerkingen naar hem maken :slightly_smiling_face: en kijken hoe hij erop reageerd!

misschien vind hij het wel een beetje eng, weet hij al dat jij hem ziet zitten? als je dat laat weten durft hij misschien de volgende stap wel te zetten. je hebt niks te verliezen toch (;

Sommige mensen hebben dat niet door en praten graag veel over zichzelf!