Hij durfd blijkbaar niet..?!

Oké ik zal het een beetje uitleggen…
ik vind een jongen uit mijn klas al een tijdje leuk, en hij heeft nu ook een oogje op mij. 2 weken geleden zocht hij mijn huis met zijn vriend, maar ze konden hem niet vinden… toevallig belde ik hem net en hebben we toch afgesproken maar ik was met zon kutwijf aan het logeren… dus k verveelde me.
maar zijn vriend ging toen weer naar huis zegmaar en hij kwam zegmaar voor carnaval weer hierheen voor een week. dus sinds hij hier is zijn ze elke avond langsgeweest enzo. en gisteren gingen we uit, en was super saai hun komen naar ons toe ja halo zullen we m gewoon peren? dus wij zo ja oke en toen zijn we weggegaan met hem, zijn vriend en nog een vriend van hem en dan 3 vriendinnen van mij. toen gingen we film kijken enz. en ik ging ff weg en toen zat hij op mijn plek en toen keek ik hem zo aan van ja waar moe tik nou zitten weeetje… en hij zo ja kmmaar maar hij zat mee zn bene wijd maarja ik ging gewoon zitten en later zat ik meer naast op hem half. en toen ging hij er expres met zn benen voor zitten dus hadden we heel zon been voeten gevecht. vraagt ineens zijn vriend aan mijn vriendin. vind zij (ik) hem nou leuk? en ze wist wel van wel maar ze zei van ja ik weet het niet. en toen ging het eerst zo van ja maar hij doet wel heel duidelijk en hoe hij over haar praat enz zei zn vriend. en toen zei hij later tegen haar, ja hij vind haar gewoon leuk maar hij is pussy hij durfd het niet te vrage (hij wilt niet over msn meer) dus ja. maar toen wisten ik en hij waar het over ging en hij deed gelijk afstandlijk en hij heeft me nog maar 1 keer aangekeekn van heel avond… dus nou ja ik weet niet. wat kan ik nou doen… wnt vanavond gaan we weermet hun.

(en dat was nog zo kort mogelijk he… -.-’)

waarom vraag jij hem dan niet?

Hij is gewoon bang dat jij hem niet leuk vind denk ik.
Anders moet jij gewoon het initiatief nemen en het zelf vragen.

hij durfd x]

maar ik wil hem egt niet vragee…
hj moet gwn -.-’

maar iemand tips voor vnvnd?

hahah inderdaad. ^^"

Als je het graag wilt, ga er dan gewoon achterna. Er zijn geen regels voor ‘wie vraagt wie’.