Hij dringt aan, ik wil niet.

Een jongen vind mij leuk en ik hem. Alhoewel dat nu wat minder is… We flikflooien altijd een beetje wat maar nu wil hij verder. Alleen wil ik dat niet en elke keer als ik dat zeg zegt hij dat hij dat goed vind. Maar toch probeert hij het steeds en smst me over of hij het bij de volgende keer afspreken wel mag doen. Ik zeg steeds nee maar vind zijn gedrag wel echt vreselijk.
Hij zegt ook steeds eerst hele lieve dingen en daarna vraagt hij het in de hoop dat ik sneller ja zeg ofzo.
Wat moet ik nu doen ;o?

als hij echt niet naar je wil luisteren zou ik ermee ophouden met hem! zo kan het natuurlijk niet…

kappen met die gast.

of iets minder drastisch: nog EEN keer zeggen dat je het echt niet wilt en dat ie ook moet stoppen met smssen etc. gaatie dan nog door is het gewoon klaar! het moet ergens stooppen hoor

Je moet hem duidelijk maken dat je het niet wilt.
En zeggen dat je hem zo wel minder leuk gaat vinden.
Wilt ie niet alleen dat ene, en dan weer naar iemand anders?
Aangezien hij het steeds wilt doen enzo…

Ik denk ( weet het bijna zeker ) dat hij je gebruikt.
@farelmeisje dat zou ik ook tegen hem zeggen als ik jou was.

Zeg dit: "ik ben het zat dat je steeds probeert, terwijl je weet dat ik nog niet verder wil. Stop er nu mee want ik begin je steeds minder leuk te vinden als je zo aandringt. "

Afhankelijk van hoe hij dan reageert weet je dan meteen of hij je echt leuk vind of slechts met je wilt neuken en je dan niet meer zien