hij dreigt met zm

men ex vriendje, hij doet echt kjrzklrjzker hij zit de hele tijd te dreigen dat hij zm gaat plegen, al sinds de 1e keer dat het zo even gedaan was tussen ons dus eigenlijk ben ik gewoon uit medelijden terug met hem gegaan, maar nu kan ik het echt niet meer aan maar hij zit echt superhard te dreigen met zm en ik zie het hem echt nog wel doen… wat moet ik doen…

Ik zou er met je ouders over praten.
Dat je hem niet meer wilt…
Misschien kun je ook zijn ouders infomeren…
Nadat je dat gedaan hebt zou ik even bij hem uit de buurt blijven
niet reageren op whatsapp/ msn e.d.
gewoon even afstand nemenn.

Lekker laten doen dan.

Degene die het het hardste roepen, doen het juist niet…

Dat dacht ik vorige keer ook, en plots werd ik gebeld door allemaal mensen dat hij was weggelopen enzo

Ja, precies.
Zeker op zo’n manier.

idd hierboven genoemt

Gewoon z’n gang laten gaan. Het is echt niet gezond om een relatie uit schuldgevoel te hebben en naja ook een verspilling van je tijd. Wat moet je nou met zo’n raar iemand…

Bullshit van de bovenste plank. Genoeg mensen die zeiden dat ze zm wilden plegen, dan zeggen mensen dit zoals jij dat zegt, vervolgens doen ze het daadwerkelijk omdat ze zich niet serieus genomen voelen en dan is iedereen van: we zagen het niet aankomen.

Ik zou er met iemand over praten en er verder niet op in gaan.
Als hij écht zelfmoord wil plegen, doet hij dat toch wel omdat hij weet dat je niet oprecht bent met hem. Als hij écht dood wilde, zou hij vroeg of laat toch wel zelfmoord plegen.
Als hij het alleen zegt om jou een schuldgevoel te geven, wat het meest waarschijnlijk lijkt, doet hij het echt niet. Hij gaat er waarschijnlijk van uit dat jij het toch niet zo ver laat komen en er dus ook nooit achter zal komen dat hij het niet zal doen.

Wat er ook gebeurt, de schuld ligt niet bij jou. Hij is echt verkeerd bezig. Maak het uit en houd daarna afstand, geef hem geen reden om daadwerkelijk zelfmoord te plegen.

Meestal blijft het als mensen daarmee dreigen gewoon wat het is; een dreigement. Je moet dit niet de enige reden laten zijn dat je nog bij hem bent. Maak het uit, meld het aan zijn ouders, vrienden, etc. Als hij denkt dat een leven zonder jou het leven niet waard is, is dat zijn verknipte beeld en moet jij je niet verantwoordelijk voelen voor zijn acties.

Het ligt er ook aan op welke manier hij het zegt. Je kunt het verschil tussen aanstellerij en echtheid echt wel merken. Maak het uit en zeg hem duidelijk wat je vind. Hij zal vast wel weer iemand leuks vinden…

Sorry, maar ben ik de enige die geen idee heeft wat ‘kjrzklrjzker’ betekent?

Verder, laat hem lekker. Je bent hem niks verschuldigt ofzo hoor.

Het uit maken, en dan melden bij de politie. Dan heb jij je plicht gedaan, en hij bijna een hartaanval als de politie op de stoep staat.

Mijn mening is altijd: mensen die het het hardste roepen, doen het vaak niet.
Er moet echt iets verschrikkelijks mis gegaan zijn in je jeugd of je leven(denk aan misbruik, pesten etc.) voordat je serieus zulke dingen overweegt.
iemand die zn hartje breekt zal echt geen zelfmoord plegen.

Het uitmaken en melden bij zijn ouders.

Ik zou er met iemand over praten