hij doet zo raar..

haai,
ik ken sinds een tijdje een hele leuke jongen, en we gingen dus zaterdagavond afspreken. of naja, noem het maar daten. het was echt enorrrm leuk, hij was super lief, gezoent… snapjewel. en toen de volgende ochtend, hij komt op msn, ik begni een gesprek, en zn eerste reactie is ‘hoi’ daarna vraag ik nog, alles goed? zegt hij ‘jahoor:P’ dusss. ik snap het niet echt, hij was voor zaterdag zooo anders. en naja, daarna hebben we niet echt een normaal gesprek meer gehad. heb no wel dingetjes gezegt… van wat ben je aan het doen? en dan krijg ik een ‘niet veel’ terug. ik voel me eigenlijk zo gebruikt, ben ik neit gewoon zijn zoenmaatje voor een avond geweest? ik snap het niet, en ben er zo kapot van…

Ik zou niet te veel aandacht aan hem besteden, laat dat jagers-gevoel van hem maar opkomen!

ik heb vandaag niks tegen hem gezegt… heb het n gisterochtend/middag ook laten rusten… zou dit voldoende zijn? en denk je dat hij gewoon verlegen/niet weet wat hij moet zeggen humeur heeft, of me gewoon niett hoeft…?

Het kan beide zijn… weet niet op wat voor manier jullie met elkaar omgaan, maar in principe zou zoiets gewoon bespreekbaar moeten zijn? Dus mijn advies… vraag hem gewoon hoe het zit. Of op een iets luchtigere manier… wat doe je kortaf joh… slecht geslapen? Zoiets…

Misschien is ie niet zo’n msn type? Als jij dat raar vindt…

ik had daarnet idd al mn moed bij elkaar geraapt om erover te beginne tegen hem… is die offline ><"

Verlegen kan die toch niet echt zijn? Hij is met je op een date geweest en de meest verlegen types praten aan één stuk door op MSN.
Ik zou misschien morgen een smsje sturen, gewoon van hoe gaat het, niets slijmerigs er in. Sommige jongens nemen afstand wanneer ze te veel aandacht krijgen.
Als hij je dan nog steeds links laat liggen, zou ik 'm laten voor wat hij is. Er zijn nog genoeg andere jongens op deze wereld, en als hij je niet leuk vindt; zijn gemis, niet de jouwe (;

jamaar het probleem, voordat ie zo ging doen, was hij heel anders! als hij vanaf het begin al zo deed had het natuurlijk niet uitgemaakt… xd

ik ben bang dat als ik een smsje stuur, hij daa neit op reageert… en te slijmerig ben ik zoweiezo neit geweest, eerder te afstandelijk!

Als hij niet op je smsje reageerd dan moet je hem gewoon uit je hoofd zetten… dan is hij schijnbaar niet langer geinteresseerd hoe jammer dat ook zal zijn.

ik haat dat soort acties, word ik heel onrustig van. ik heb vandaag weer zo een, maar ik wil ook weer niet zeuren. dusja dan maar huilen xD.

haha idd, inspiratieloos. xd en ik weet niet op die niet reageert, dat denk ik. maar ik ganu gewoon even naar de waarheid vragen op msn… wish me luck

good luck :wink:

wat gek, ik hoop dat die bijdraait :slightly_smiling_face:

er is heel vele gebeurt, komt erop neerdat hij meer uitdaging zoekt in iemand, (denk aan iemand van 20 met meer levenservaring) aangezien hij heel vaak heeft dat het danspannend is… en dan is het er een beetjevanaf, en dan is zn gevoel weg. we hebben een heel goed gesprek gehad, hij heet aangegeven wat ik anders had kunnen doen, hebben ht nog over allerlei andere diepere onderwerpen gehd, en we kwamen tot de conclusie dat het beter zou werke als we gewoon goede vrienden zouden worden! en hir heb ik het volste vertrouwen in, dus het komt wel goed haha. heb in ieder geval de duidelijkheid.

Ik zou gewoon vragen of er iets is.
En nee, niet op msn, maar gewoon in zijn gezicht.
Dat kan hij er ook niet omheen draaien.

Heb giter afgesproken met hm en drie uur serieus gepraat, en nee, tussen ons word het niks, omdat hij me teveel kan controleren. hijheeftme zoveel inzicht gegeven in het ‘liefdesspelletje’. zou iedereen zo’n jongen maar leren kennen…

msn en RL is toch iets ander dan zich anders voor dan zich doen
laat hem als toehapt en vragen of hij dit echt wilt niet dan alleen

Jullie hebben het iig geprobeerd. Tijdens een date kom je er toch achter of het echt klikt, of niet. Dat is heel anders dan msn =)

Hoe bedoel je hij heeft je veel inzicht gegeven in het “liefdesspelletje”?
Nu ben ik wel benieuwd xD