Hij doet zo raar

Hey iedereen c:

ik ben niet verliefd, maar er is wel een jongen die best leuk is, daarmee bedoel ik grappig en aardig enz.
Maar het probleem is dat hij alleen met me praat als zijn vrienden er niet bij zijn, dan doet hij grappig en aardig. Maar als zijn vrienden er wel bij zijn, doet hij zo afstandelijk. Soms komt hij naar me toe en zegt wat grappigs, maar als ik dan wat terug zeg dan doet hij net of hij het niet hoort! :dry: Echt irritant hoor. Ik wordt dit een beetje zat, is hij bang om met mij gezien te worden ofzo?
Hij doet ook altijd of hij geen zin heeft om naast me te zitten (bij wiskunde moet hij naast me zitten vanwege vaste plaatsen in de klas). En als hij eenmaal naast me zit doet hij wel gewoon weer aardig…
Ligt het aan mij of is hij gewoon zo raar? :flushed:
Ik wil wel weten waarom hij zo raar doet als zijn vrienden in de buurt zijn, maar ik durf het niet aan hem te vragen hahaha

xxxx lovecupcakes :d

Dat heten nou puberjongens.

Net zoals ze hierboven zeggen + jongens weten gewoon soms niet wat ze willen. :cold_sweat:

Het is gewoon de leeftijd. Komt allemaal wel vanzelf.

Hahaha dit dacht ik ook, maar je hebt serieus ook mannen van in de 30 die nog zo doen. Ik was in shock, maar het is denk ik eerder een jongens/mannen issue in het algemeen. Heeft misschien iets met hun hormonen te maken ofzo.

Ga weg mens.

Selenator14… Waarom doe je nou zo lullig?

Ehm excuse me. Misschien kan jij even normaal doen in plaats van direct zo’n bericht neerzetten.

wow.

Dit is niet de 1ste × dat je iets gemeens post! Doe is ff normaal! Jij begint altijd gelijk met schelden! Maakt niks uit wat het is, je scheldt altijd! Denk maar niet dat je stoer bent hoor! Doe gwn normaal zoals iedereen is!!!

Ga weg.

En maak je maar niet druk, zoals hierboven ook al gezegd is door velen: het ligt aan de leeftijd!

Kan je hem anders niet whatsappen ofzo? Of heb je zijn nummer niet. Dan kan je misschien een beetje meer met hem in contact proberen te komen (als hij dit ook wil natuurlijk) (;

Dit, en jongens willen altijd stoer doen onder elkaar, dat ligt niet aan jou hoor. (ben ik zelf ook altijd bang voor)

excuse me bitch, je stinkt zelf.