Hij doet zo raar!

Heeeej x,

Ik zal maar eens heel het verhaal vertellen, laten we hèm S. noemen.

Vanaf het begin van het schooljaar kom ik al heel goed overeen met S.
Zeker de laatste tijd, tot nu althans.
We praatten de hele tijd, lachten, flirtten,…
Maar nu net deze week na de vakantie zegt hij opeens niets meer tegen mij, heel raar. Nou moet je weten dat een goede vriendin van S. (die tenslotte al heel lang op S. is maar hij ziet haar niet staan) denkt dat ik op hem ben en ze vroeg het op msn aan mijn vriendinnen of ik op hem was. Ze zei en vroeg -volgens mijn vriendinnen- of ik op hem was en dat ik een keimooi meisje ben en dat als ik het zou aanvragen zeker kans bij hem zou maken. Zij was natuurlijk heel jaloers omdat ze er zelf op is/was. Dat meisje heeft het tegen S. vertelt dat ze denkt dat ik op hem was/ben en volgens mijn vriendin had S. toen een smile op zijn gezicht. Maar nu, net na de vakantie negeert hij mij. Hij praat niet meer met mij enzo. Hij doet echt heel raar. Maar nu ben ik dus werkelijk op hem verliefd geworden. Maar waarom doet hij zo raar?

Vraag het hem. dan weet je het zeker. kan hier wel met paar redennen opnoemen maar mssg zijn dat wel niet de redenen

Geef toch maar de redenen, als je wilt.

Het kan hem afschrikken
Er kan iets gebeurd zijn
Die vriendin van hem heeft lopen stoken
Misschien zit hij wel niet lekker in zn vel (zelfs dan kan je vreemd doen tegen andere mensen)

Het kan hem afschrikken => dat denk ik niet, vorig jaar was er een ander meisje op hem -die hij trouwens niet zag zitten- en dan deed hij juist het tegenovergestelde: hij praatte zelfs méér met het meisje.
Er kan iets gebeurd zijn => Hoe bedoel je? Dat denk ik ook niet, want hij doet niet anders tegen andere mensen.
Die vriendin van hem heeft lopen stoken=> misschien is dat een optie.
Misschien zit hij wel niet lekker in zn vel (zelfs dan kan je vreemd doen tegen andere mensen) => Zoals ik al zei, hij doet niet anders tegen andere mensen.

Maar de theorie van 'n vriendin is dat hij op mij zou zijn. Zeker doordat hij een smile op zijn gezicht had en zo blij was toen hij hoorde van die vriendin dat zij dacht dat ik op hem was, zou dat niet kunnen?

praat je zelf wel tegen hem mischien wacht hij totdat jij praat

vraag het hem gewoon en vertel je ware gevoelens, hij doet toch al raar tegen je dus raarder kan hij niet gaan doen.
misschien zorgt dit ook voor meer duidelijkheid en komt er iets moois uit:naughty: