Hij doet weer raar ..

2 jaar geleden had ik zo’n jongen ontmoet, we waren helemaal in love, een vriendin van mij probeerde ons nog eens beter te koppelen, had ze niet moeten doen want hij vond haar ineens leuk.
Nou, 2 jaar niets meer van hem gehoort.
Ik had laatst kerstgala en toen ik erna op msn kwam toen ging ineens tegen mij praten, dat ik er mooi uitzag op het gala enzo. En toen zei hij dat hij spijt had dat hij mij die 2 jaar geleden had laten gaan en dat hij het goed wilde maken. Dus toen waren we weer in de flow, hij was echt heeeeeeeeeeeel lief. We hadden na 3 dagen afgesproken om naar de stad te gaan, hij was lopend en woont best ver anders hadden we een film bij hem thuis gekeken, njaa nu hebben we dus 3 rondjes door de stad gelopen, we waren allebei best verlegen, hij kwma telkens met het idee om dat nog een rondje te lopen x) na dat derde rondje moest hij naar de kapper dus ging hij naar huis, ik heb een kusje en een knuffel gekregen, echt heel lief x)
Nou daarna op msn deed hij nog steeds heel lief enzo, hij praatte met hartjes enzo. En toen ging hij naar buiten met een paar vrienden en toen hij terug kwam deed hij heeeeel droog enzoo, ik vroeg waarom hij zo deed en toen zei hij dat hij zeker wil weten dat ik de ware ben ofzoo …
Nja die dag erna had ik gevraagd of die me nog wel leuk vond en toen zei hij weer; ik vind je heel leuk maar ik wil je gewoon beter leren kennen en zeker weten of je de ware voor me bent.

Toen hij nog leuk en lief deed toen heeft hij me volgens mij 3x soort van verkering gevraagd: i wanna be your boyfriend & do you wanna be my girlfriend.

Ojaa in de stad waren we nog een vriend van hem tegengekomen met wie hij dus die avond zo chillen … dus het kan misschien zijn dat hij droog doet omdat die vriend iets over mij gezegt heeft ofzoo ?

Njaa, ik weet het gewoon niet meer, ik vind hem echt super leuk! Maar eerst praatte hij uit zichzelf tegen mij op msn, nu moet ik een gesprek beginnen, hij doet gewoon raar …

Ik denk dat ik hem 2 weken geef want volgende week kan hij de hele week niet afspreken dus dan zouden we moeten afspreken als de school weer begint …

Heeft iemand ook een keer zo iets gehad met een jongen … of weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

njaa, best lang verhaal geworden :stuck_out_tongue:
Alvast bedankt voor het lezen dan maar x)

goh.
jongens zijn nogal wisselvallig zeg
misschien is hij er niet meer zo zeker over zoals in het begin?
en ik denk ookwel dat met afspreken weer veel zal duidelijk maken hoe hij dan zal doen, (afstandelijk of het tegenovergestelde)

: )

Ik heb je verhaal gelezen. Ik zou hem niet achterna lopen, dat moet je sowieso niet doen, als hij jou echt leuk vindt, komt hij achter jou aan. Daarnaast is het wel lullig dat hij 2 jaar geleden een vriendin van jou leuk vond, ik heb dat ook wel eens gehad, dat een jongen die ik leuk vond, mijn vriendin leuk vond, echt een vervelende situatie. Maar ik zou gewoon die 2 weken afwachten wat hij doet, je moet hem in ieder geval niet achternalopen. En dat ie opeens bot doet dat komt misschien doordat ie zich even geen houding wist te geven, omdat ie net bij zijn vrienden was geweest.

jaa noujaa, dank jullie wel x)
Ik heb mezelf voorgenomen hem niet meer aan te spreken op msn, hij mag maar beginnen met praten.
Ik heb ook gezegt dat als hij kan en wil afspreken dat hij het maar moeten zeggen …

ik heb net hetzelfde!
Serieus, hij deed lief, was altijd bij mij, ik wist gewoon dat het nog iets zou worden en ineens doet hij idd droog…Op msn moet ik 'm ook aanspreken, als ik dat doe dan is hij beetje ongeïnteresseerd…Ik snap het gewoon niet.

Maar in jouw geval zou ik gewoon 'm even laten doen. Hij komt wel naar je toe hoor. Ik hoop die van mij ook.

Jongens zijn raar :relieved: