hij doet vreemd..

hallo lieve meiden!
ik zit erg met een probleem, ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen…
Het zit zo; ik vind een jongen heeeel leuk, we zijn al 3 jaar vrienden en altijd speelde er wel wat tussen ons. Maar sinds een tijdje voelde ik echt een vonk, ik ben verliefd op hem geworden. Hij heeft toegegeven dat hij mij ook wel wat vond, alleen nu als ik hem op school zie, probeer ik contact te zoeken, en hij loopt me recht voorbij, hij kijkt nieteens naar me, het lijkt net alsof hij zich verstopt. Als ik dan op hem afloop doet ie wel leuk… Ook hetzelfde met smsjes; hij smst nooit uit zichzelf, en als ik iets stuur duurt het lang voordat ie reageert… Ik heb dus nietecht het idee dat hij me wat vind, maar al mn vrienden (en zijn vrienden) zeggen dat hij mij wel echt leuk vind, en dat ie dat tegen hun heeft gezegt, ik word hier zo onzeker van, weten jullie misschien wat het probleem is of heeft een van jullie hetzelfde? laat wat horen, i need our help ! :frowning_face:

Vraag het hem gewoon ?

heb ik gedaan, dan zegt ie dat hij dat er niks is, maar ik voel t zo duidelijk. en ik wil ook niet als een zeikwijf bij hem overkomen…

dubbel haha.

ga gewoon een keertje samen iets leuks doen. ik denk dat je er dan wel achterkomt. (: