hij doet vreemd..

hmm ik zit met een probleem. ik heb nu een jaar een vriend en het was allemaal leuk enzo, maar de laatste tijd niet echt… :S

als ik een keer een middag voor mezelf of met vrienden wil doorbrengen word hij boos… alles moet zoals hij het wil, en als ik mijn profielfoto op hyves verander van een foto van ons samen naar een foto van mij met vrienden, is het ook weer een ramp >_>

maargoed, het is dus steeds vaker hetzelfde liedje en ik word er echt gek van.
we zouden in de zomervakantie 5 weken samen weg gaan maar hier heb ik al niet eens meer zin in zo… nu twijfel ik dus wat ik moet doen…

aan de ene kant denk ik, ik kan het beter uitmaken, straks gaat het uit door een ruzie en dan is de vriendschap die we voor de relatie hadden ook naar de klote… maar als ik zeg dat ik wil praten zegt hij steeds ja als ik je kwijtraak breekt mijn hart, ik zal het nooit meer doen etc. etc. maar na 1 dag doet hij het gewoon weer.

aan de andere kant weet ik ook dat we van elkaar houden en veel hebben meegemaakt, kan ook goed met zijn ouders opschieten enzo, en die hebben zowat voor die vakantie gezorgd dus vind het super lullig als dat dan voor niks is geweest…

• ik heb al een paar keer met hem gepraat, maar dat heeft dus geen zin gehad blijkbaar

kheb precies hetzelfde gehad… je zegt dat praten geen zin had…tsja dan moet je proberen te dreigen kijk naar z’n reactie… Of jullie nemen gwn een break.

Ik zou een pauze nemen, en na een tijdje eens wat afspreken, dan zal ie wel luisteren?

Gun jezelf, en hem wat tijd om na te denken. Tenminste, dat zou ik doen. Even pauze nemen.

dreigen?! mm lijkt me niet zo’n goed idee. Ik zou alsk jou was eventjes een pauze inlassen en kijken of jullie elkaar missen en misschien wil hij zich na die pauze meer naar jou aanpassen? succes!

5 weken met hem weg, dats wel heel erg lang. straks zitten jullie constant op elkaars lip en wordt het allemaal nog erger?

sowieso geen break nemen, dat is zo nep he, meestal komt het daarna toch niet meer goed.
En als praten geen zin hebt en je irriteert je aan hem, lucht het dan niet op als het uit is? Het is natuurlijk wel jammer van de vakantie, maar liever dan 5 weken op vakantie zijn met iemand waar je geen zin in hebt.

Een break nemen klinkt zo definitief, maak het dan maar meteen uit
En dan nog wat, je vindt het duidelijk niet meer leuk met hem, waarom zet je er geen punt achter?

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face: hij is net langs geweest en we hebben erover gepraat, het is nu uit… Voel me er nog een beetje raar over maar het is beter zo. hij zag gelukkig ook wel in dat het zo niet ging…

dat is miss toch maar beter, denk ik

sterkte! <33

Dat is vast het beste, je hebt er goed aan gedaan.