hij doet vaag.

Hee, ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me er een beetje bij kunnen helpen.

Ik heb dus een hele leuke jongen in een discotheek en daar ben ik toen mee gegaan.sindsdien smsen we heel veel.
Afgelopen zondag ging ik met een vriendin van me bij zijn surfen kijken in de stromende regen omdat hij dat vroeg.

Donderdag vroeg hij mij mijn mooiste gedachtes van die dag te vertellen en toen zei ik dat hij dat eerst moest doen en uiteindelijk deed hij dat.
Het was allemaal heel lief zoals ‘wat heeft ze een leuke verlegen lach’ en ‘wat ziet ze er toch lief uit’.
Maar gisteren smsten we en deed hij opeens heel droog enzo en ik vroeg of hij zijn verjaardag nog ging vieren, maar dat bleek dus niet meer door te gaan.
Dus ik zeg zo; ‘nog andere plannen dan’?
Bleek hij met zijn vader te gaan schilderen.
ik zo; oh, jammer anders hadden we wat samen kunnen gaan doen.
krijg ik als heel droog antwoord; klopt;) x

wat moet ik hier nou mee?
en vind hij me nou wel of niet leuk?

guys, guys >.<

jongens zijn gewoon droog, hij bedoelt hier hoogswaarschijnlijk niks mee! Hij heeft toch genoeg dingen gezegd, waaruit blijkt dat hij je leuk vindt? wacht even af of hij zo blijft doen.

Hm, ik zou niet meteen iets gaan denken. Waarschijnlijk is het gewoon één van z’n buien ofzo en doet ie daarna wel weer gewoon leuk. :wink:

Even afwachten of het zo blijft anders gewoon eens vragen waarom hij opeens zo doet.

ja hij zei ookal ‘dit is mijn droge tactiek ofzo’.

Dus dat vond ik nogal raar.

Maardankjulliewel!(ll)

Das vervelendd als jongenss dat doen,
eerst vet lieeef enzo en dan zo stom weg droog.
haat ik zelf ook meestal bedoelen ze er nix mee
zo zijn ze gewoon :a
als het nou egt 4 á 5 dagen gaat duren!!
Dan kan je wel vragen of er wat is…
maar het zal bvast wel meevallen :flushed:

jongens :pensive:

Ja maar hij zegt wel klopt. Hij gaat er alleen niet zo erg op in! Maar hij had ook kunnen zeggen van ja hadden we kunnen doen, of had gekunt ofzo! Dat zou bij mij anders overkomen. Ik vind dit nog vrij normaal;)! Succes ermee

idd, ‘‘klopt’’ is toch beter dan ‘‘had gekund’’ denk ik, ik weet niet maar het klinkt positiever. (A)
maar ik zou ook gewoon vragen of er iets is als hij zo blijft doen.
misschien gaat het wel vanzelf over en doet hij weer gewoon lief. (:

Ik heb hier juist meer zoiets van: meisjes :crazy_face:
Je hebt al zoveel bevestiging van hem gehad, waarom zou je je druk maken als hij eens een keertje niet superlief smst?

Ja idd, als hij nou een hele tijd zo doet dan denk ik van okee, nu kan je wel wat gaan denken! Maar dan moet je met hem praten! Wacht het gewoon even af(: