Hij doet raar?

Nou kijk:

Ik heb nu ‘‘iets’’ met een jongen nog geen verkering ofzo maar wel iets zeg maar.
Nou is het zo van dat ik hem nooit zie en eigenlijk alleen maar spreek op msn. Afgelopen vrijdag avond is hij speciaal voor mij naar een discotheek gekomen om 11uur savonds helemaal alleen op de fiets het is niet ver van zijn huis (5km) maarja dat doet hij toch even… Toen hebben we gezoend.
later op msn weer hele gesprekken. En toen vroeg ik hem zo zullen we anders zondag gaan zwemmen? en toen zei die van: Ik zie wel denk wel maar ik plan geen dingen van te voren zien we zaterdag wel… EN toen dacht ik meteen van nou die zal me wel niet moeten. ook omdat hij nogal veel contact heeft met andere meiden en ik nogal een jaloers typje ben.

Wat denken jullie :$?

Ik denk dat je er niet zoveel van kan verwachten.

Ik zou er niet veel van verwachten het klinkt niet echt goed.

Hmmm… ja oké.
maar hij was er best wel enthousiast over. Maar hij wil geen dingen plannen van te voren zegt hij. ik vind dit best wel raar van hem, want als je iemand echt leuk vind dan wil je toch juist graag afspreken? Tenminste dat heb ik wel… Ik weet ook niet of hij dit ook altijd deed bij zijn ex op deze manier. Mischien is dit ook wel heel normaal voor hem? Hij ging altijd onverwacht naar haar toe en spraken eigenlijk ook nooit iets af.

Hmm, veel jongens die ik ken doen dit ook, maar dit zegt op zich niets. Mijn vriend bijvoorbeeld is ook echt niet van het vooruit plannen. Ik zou je er niet te druk om maken =) Succes!

Mijn vrienden (en ikzelf) zijn ook allemaal zo. Kan aan het type jongen liggen of misschien weet jij/hij zaterdag wel iets anders leuks om te doen. Bekijk het zo: Je kan bijv. nu zin hebben om te zwemmen, maar zondag niet meer en dan verander je je plan toch weer, dus kun je beter een dag van te voren afspreken wat je gaat doen.

Het klinkt echt vaag, ik weet het :’)

Wow je bent niet toevallig mijn ex tegen het hoofd gelopen he?

Naja mijn ex kwam dan niet onverwachts bij mij langs XD Maar die deed zelfde, wilde nog van te voren afspreken, want hij zag het wel op dat moment of ie dan zin had om datgene te doen ( en meestal was het dan een “nee” )
Super irritant. En ging hij wel met vrienden afspreken, terwijl ik hem dan al ver van te voren had gevraagd iets leuks te gaan doen. Bhah. Nu is het mijn ex (ook omdat ik meer wilde afspreken, en hij vond 2 keer per week al veel :pensive: ) , ene kant vind ik het rot, maar stiekem ben ik er ook blij mee. Zou alleen makkelijker zijn als alle leuke herinneren nou ook eens weg zouden gaan :pensive:

Niet echt advies dus eigenlijk, want kon het bij mijn eigen relatie ook niet oplossen. Ik ben het er volkomen mee eens, als je gek op iemand bent, ben je toch graag met die persoon? Anders geloof ik het zelf ook niet meer :wink:

Of hij wil niet zwemmen. Maar ik zeg wel, dat het niet goed klinkt. Maar aub, hecht je niet snel aan een persoon waar je mee zoent. Dat doet mijn vriendin namelijk ook, die zoent met iemand en heeft gelijk het idee dat hij haar ook wel leuk vind enso. En ook wel graag bij haar wil zijn. Relatie idee dus. Al die jongens die wijzen haar af na die tijd, zoenen hoeft niets te betekenen voor sommige. Gewoon uit lust zoenen, niet uit liefde.

Ik zou het even afwachten, maar het klinkt alsof ie er niet veel zin in hebt.