hij doet raar als z'n vrienden erbij zijn

heeej allemaal,

ik heb een vraag,
ik vind een jongen leuk, en hij is gisteren ook bij me thuis geweest hebben we film gekeken en gezoend enzo, en als ik alleen met hem ben is hij echt super lief, maar zodra hij op school is bij z"n vrienden dan doet hij heel raar. dan zegt hij bijvoorbeeld alleen maar hoi ofzo en verder ontloopt hij me !
maar zodra z’n vrienden weer weg zijn doet hij weer normaal, weet iemand misschien een reden waarom hij zo kan doen ? of heeft iemand hier ook ervaring mee ?
of hebben jullie tipps hoe ik hier mee om moet gaan ? :blush:

xxx

Oh oh, gister had je ook een topic met wat jullie moesten doen bij de eerste keer afspreken, toch?

Ik kan daar echt slecht tegen als jongens dat doen. Dan lijkt het net alsof ze zich voor je schamen ofzo.

Zou gewoon vragen waarom hij dat doet?!
En ik zou me ook dood irriteren als mijn crush dat zou doen!!

jaa idd, ik had gisteren ook al een topic maar dat afspraakje was echt super gezellig.
en hij zei ook lieve dingen enzoo, maar ik was vanochtend opschool en hij zei alleen maar hoi, en verder niks de heledag heb ik niks meer van hem gehoord:( dus ik baal er wel een beetje van :blush:

Schaamt zich… Conclusie: te jong voor een vriendin

Hij hoeft zich niet te schamen, mijn vriendje komt ook niet altijd met mij praten of uitgebreiden gesprekken houden in pauzes op school, hij doet dan ook anders maar hij heeft uitgelegd waarom, want zijn vrienden zijn nogal kinder achtig en dan gaan die hem er mee “pesten” en daar heeft hij geen zin, (en jaa, zijn vrienden zijn echt kinderachtig, dat vind ik ook)
Je hoeft je dus niet perse zorgen te maken ofzo, vraag het hem gewoon of heb het erover (:

Misschien is ie met zn vrienden erbij gewoon een beetje onzeker of verlegen, jongens onderling kunnen best vervelend/kinderachtig zijn. En als je pas voor t eerst hebt afgesproken en gezoend hebt, zou ik me niet teveel zorgen erover maken. Misschien hoeft het van hem dan nog niet meteen allemaal openbaar, dat zou ik ook niet willen.

toen ik, nu 2 jaar geleden inmiddels, een vriendje had, deed ik hetzelfde. zei ook gewoon hoi en verder niet hele gesprekken enzo. dat was niet omdat ik me schaamde maar gewoon omdat er mensen van die stomme opmerkingen kunnen maken en daar had ik geen zin in, vandaar dat ik het een beetje ontliep…

Ik heb dat ook gehad met een ex. Persoonlijk vind ik dat een beetje zielig…Jongens doen sowieso anders als hun vrienden erbij zijn, maar dat hij jou gaat ontlopen, is een beetje over the top. Ik zou hem erop aanspreken.