hij doet opeens anders

Hoi dames! Ik ben nu echt heel erg in de war. dus daarom heb ik ff dit topic geopend…

Er werkt een jongen bij mij, we werken al heel lang daar maar sinds een paar maandjes is hij echt een goede collega van mij geworden. Altijd gezellige praatjes op werk enzo. 25 juli (had t ff opgezocht haha) zag ik hem toevallig langskomen op Facebook dus had ik hem een vriendverzoek gestuurd. Volgende dag (26 juli) stuurde hij me opeens een berichtje en vervolgens gingen we over van alles en nog wat praten. De gesprekken waren echt heel anders dan die we op werk houden, we deelden meer persoonlijke dingen zoals oude relaties en familiedingen. Dezelfde dag gaf hij ook zn nummer dus gingen we verderpraten via Whatsapp. We praatten door tot 1 uur 's nachts en iedere ochtend (hij moest altijd half 7 op werk zijn) stuurde hij me weer een appje en gingen we weer verderpraten over van alles en nog wat. Oftewel: we appten for days and hours. Ook ging hij me toevoegen op Insta en Snapchat en deed ik hetzelfde terug. Maar sinds zaterdag 29 juli werden de gesprekken wat minder. Hij reageerde wat trager en hij zette niet echt meer de gesprekken voort (terwijl hij dat eerst altijd wel deed). Ik kreeg ook 's ochtends geen appjes meer (ik werd eerst altijd basically wakker met een appje van hem). Ik merkte minder moeite van zijn kant. Onze gesprekken waren altijd heel gezellig, soms flirterig en random. Hij weet van mijn angst om verliefd te worden (dat is weer een heel ander lang verhaal) en hij zei ook random die ene keer toen we tot 1 uur 's nachts appten van: mocht er iets zijn ofzo of je zit met iets, dan weet je me te vinden. Dat vond ik echt lief. Maar het gekke is, op werk blijft t wel gezellig (ik werk zaterdag en zondag met hem). Zelfs zaterdag 29 juli, toen ik tegen hem zei dat ik pauze ging houden, zei hij: is goed ik kom. Dus gingen we samen pauze houden en dat was ook gezellig (we hadden daarvoor bijna altijd toevallig op hetzelfde moment pauze, maar dit keer kwam hij meteen met mij mee).

Maar ja, afgelopen dinsdag appte ik hem van: hey je bent beetje stil vandaag haha, zegt ie: haha jaa sorry ik zit niet altijd op whatsapp (:face_with_raised_eyebrow: wat waren al die gesprekken de dagen daarvoor dan?) dus had ik iets van ahh okee maakt niet uit enzo, toen zei hij weer van morgen werken enzoo en hadden we t klein beetje daarover en toen zei die opeens: ik ga slapen slaap lekker. Ik zei: slaap lekker, werk ze alvast! En toen werd ik volgende dag wakker met blauwe vinkjes. Daarna hadden we niet meer geappt. Vandaag op werk was t wel weer gezellig en ik zei tegen hem voor de grap: lang niet gesproken enzo, zegt ie: haha echt, hoelang dan, ik zovan: bijna een week. Ik weet niet meer wat hij precies zei, maar hij zei iets van: als we hele tijd constant blijven praten, dan voelt t zo “gemaakt” weetje (ik snapte niet echt wat hij hiermee bedoelde maar okee). Ik zei jaa ik snap wat je bedoelt enzo, maar verder hadden we gewoon weer een grappig gesprek. Maar verder hadden we vandaag ook niet veel gepraat en hij zei niet eens doei tegen me toen hij vrij was (hij is altijd eerder klaar dan ik en normaal zegt hij me altijd nog ff een “doei, werk ze nog” voordat hij weggaat). Daarnet appte ik hem nog over iets wat er op werk was gebeurd en daar reageerde hij wel normaal op maar verder zette hij t gesprek niet meer voort… Ik snap gewoon letterlijk echt niet waarom hij opeens zo doet en ik durf hem ook niet te vragen van is er iets ofzo, omdat ik bang ben opdringerig over te komen dan ofzo… Eerst appten we urenlang dagenlang en opeens is dat weg…

Ik denk dat hij, om wat voor reden dan ook, de interesse heeft verloren. Herken me zelf wel heel erg in zijn kant van het verhaal, dat ik een paar dagen echt goed app/praat met een jongen en dan opeens hem minder voel ofzo, dus dan laat ik het een beetje doodbloeden.

Ik zou daar ook niet meer van maken dan het is, het is niet alsof jullie echt op dates zijn geweest en gezoend hebben ofzo (zo te lezen iig). Het kan alles zijn geweest, dat ie meer met een ander meisje praat of toch de flow niet zo voelt.

^Eens

Ik zou geen initiatief meer nemen en het maar even laten voor wat het is.