Hij doet opeens anders, vind hij mij wel leuk?

Hallo dames,

Ik zit met een probleempje.
Het zit namelijk zo: ik heb ongeveer 2mnd geleden iemand ontmoet via Facebook.
En we spraken elkaar vaak via Facebook en daarna via BBM-messenger. Maar hij was een tijd BB-loos dus sprak ik hem niet meer vaak. Totdat we via Facebook gingen praten en elkaars nrs uitwisselde. En vorige week hebben we elkaar voor het eerst ontmoet, het was erg gezellig. Veel gekletst, gewandeld etcetera, we hadden het beide naar ons zin. We zijn snel iets gaan ophalen bij hem thuis, dus had ik zijn vader en zus dus ontmoet (moest wel groeten natuurlijk) en gingen we weer ergens zitten en babbelen, uiteindelijk gekust.

Het voelde goed want we spraken elkaar in die 2mnd best vaak dus we wisten de basisdingen al wel van elkaar. Hebben we afscheid genomen op het station. Gingen we via Facebook, msn praten de volgende dag en vroeg hij wanneer we elkaar weer konden zien omdat hij het ook gezellig vond. Belde en smste me enz. Hebben we elkaar dus 2dgn na de 1e date weer gezien. Weer erg gezellig, veel gelachen, keken een film bij hem. Zijn vader en zus weer gezien, erg vriendelijk. We hadden het erg naar ons zin beide (weer gekust) hadden elkaar nog gesproken paar dagen lang na de date, leuke gesprekken… Hij gaf mij vaak complimenten (tijdens onze dates)… En we zouden elkaar aankomende week weer zien, zeiden we toen we samen waren… Maar of dat nog echt gaat gebeuren??:s. Wel zijn zijn ouders religieus (hele familie), erg goed opgevoed, dat merk je gelijk…

Maar nu doet hij een beetje vaag, het is een mooie jongen dus misschien omdat veel meisjes op hem zouden vallen(?)… Nu omdat hij weer kan ‘pingen’ lijkt het… Want ik begin hem wel leuk te vinden, we hebben ook best veel gemeen… Doordat k het gevoel kreeg, dat hij anders deed, deed ik een btje saai… Waardoor hij dus ook zo deed… Zei 'm daarna dat ik hem best wel miste (het is ook zo, maar doordat het misschien door mij kwam dat ik een btje saai deed wilde ik iets liefs zeggen), maar nog geen antw want hij is gaan slapen…

Sorry voor me lange mail, maar moest het zo uitleggen zodat het iets duidelijker werd! Alvast bedankt!
Vind hij me leuk en wat moet ik doen (hoe moet ik het aanpakken)?

Huh, wat doet hij dan? Volgens mij ben je nu alles aan het overanalyseren.

ik zou ff wachten op wat hij zegt over dat missen wand dat die anders doet zoude zoveel dingen kunnen zijn onderandere

nieuw meisje
russy
stress

Hij zei dat ie me ook miste… Maar alleen hij praat niet echt heel veel meer… Ik begin hem wel echt leuk te vinden, vandaar dat het me wel wat doet… Ik weet nu dus niet of hij mij wel leuk vind… Zou het echt jammer vinden als dit dus zegmaar ‘weg’ zou gaan :frowning_face: