hij doet me pijn...

hoi, ik heb even heel veel problemen met mijn ex-vriendje.
toen we elkaar leerden kennen en het net aan was, was hij superlief tege me en hebben we een supermooie avond gehad (waar ik dus ook mn eerste kus heb meegemaakt op het strand) maar sinds het uit is hebben we superveel ruzie…
eerst zei hij me dat de zoen superlekker was enzo… maar omdat ik me nogal gewetst voelde door wat hij had gedaan (hij dad na het uit was weer gezegd dat hij van me hield en dat ik zn schat was, en de volgende dag had hij een ander :s)
zei ik tegen hem dat ik hem eerst weer moet vertrouwen voor ik hem weer terug zie…
En op dat moment zei hij dat hij zich wel wou beteren als we dan wel seks zouden hebben. :s
ik was zo verward en vroeg of hij het meende en hij zei dat als hij tegen dat we elkaar terug zien geen seks hebben gehad, hij het wel superveel met mij zou doen :s
en nu zit hij opeens ook te zeggen dat de zoen niet zoo lekker was omdat ik het verkeerd deed enz… ik snap echt niet wat ik nu tegen hem moet doen,
iemand tips?
alvast bedankt!

Verbreek het contact. komop zeg wat een sukkol

-voor zover ik je verhaal snap-

Uhh… ik zou iig nog geen seks met hem hebben!
Even een tijdje wachten, want als hij echt van je houd
Dan wil ie best even wachten met seks…
En gaat ie denk ik niet zeggen dat je niet lekker zoende
maarja

pf gewoon negeren
zo’n gast is je aandacht niet waard…

Ik snap er echt helemaal niks van,
misschien je zinsopbouw is controleren?

Dump die klootzak! Volgens mij gebruikt hij je gewoon! =O

eerst zei hij me dat het superlekker was en nu omdat we ruzie hebben zegt hij totaal andere dingen

hij gebruikt je… denk ik

Het feit dat hij zijn mening herziet nu jullie ruzie hebben, bewijst al dat je niet te hard moet geloven dat je slecht kust.
Verder zou ik hem gewoon laten voor wat het is, hij is volgens mij echt wel puur op seks uit. Anders zeg je zoiets toch niet? En als hij zo snel al een ander had, denk ik niet dat hij nu nog van je houdt. Forget him

Weg met hem, aangezien hij jou alleen gebruikt
Er zijn andere jongens op deze aardbol, die wél normaal en leuk tegen je doen

Sorry hoor, maar er is al gezeur over 1 zoen, moet je nagaan als je seks hebt gehad. En je bent nog maar 14, en ik neem aan dat je het nog niet gedaan hebt, dan ga je het toch niet doen omdat je zo graag met die jongen wilt, die het eigenlijk niet eens waard is… (vind ik)

dumpen die handel!! echt… in ruil voor seks?? dat moet je niet doen, straks is er weer een ruzie en was de seks ook opeens niet goed meer zegmaar… snapje?

Het is uit, en hij wil nog seks?
Dan ben je echt dom als je dat gaat doen!

Geloof me, je bent beter af zonder deze knul.
Wat 'n asshole.

Nogal onvolwassen. Praat niet meer met hem. Hij zegt gewoon open dat ie wat met je had voor de sex.