Hij doet me pijn

als je ergens niet kunt zitten waarom ging je dan niet bij je vriendje op schoot? dan was dit alles nooit gebeurt.
natuurlijk kan je het niet terugdraaien, maar oké.
als hij je zo heeft uitgescholden, is hij je niet waard.
meteen uitmaken.
is hij gek? je bent te lief voor hem.
zeg dat je nooit meer op iemands anders schoot gaat zitten alleen die van hem.
misschien is het dan beter.
MAAR, als je gevoel báng is voor hem als hij agressief word, moet je het uitmaken.

en het is btw ook raar dat je niet op je vriendjes schoot mocht.

:sob::muscle:

Maak het uit, jij verdient veel beter. En je moest inderdaad niet op de schoot van zijn vriend zitten maar dat is geen reden om iemand kanker te wensen, dat vind ik echt een beetje te ver gaan. En wat is hij jaloers zeg, gewoon dumpen die handel. Er zwemmen veel meer visjes in de zee.

Wat een retard. Uitmaken. Hij is zo jaloers als de neten en als hij je zo uitscheldt… Hij is het echt niet waard.

Nee, maak het alsjeblieft uit.

idd hij is je niet waard sorry.

hahaha echt he ;p

hahahah ja al doet een boy je pijn dumpennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :hammer:

exactly.

Wat doe je in vredesnaam met een jongen die zijn stiefmoeder heeft neergestoken? Ik bedoel, kom op, je weet toch dat dat geen goede jongen kan zijn?

Uitmaken. Hoe sneller hoe beter.

Wat een heftige reactie van je vriend zeg. Ik snap best dat hij niet wil dat je bij die andere jongen op schoot ging zitten, vind dat ook nogal vreemd, maar aangezien hij zelf ook niet wilde dat je bij hem kwam lijkt er wel wat meer aan de hand. Misschien speelt er al langer wat aan zijn kant of zit hem ook nog iets anders dwars. Wat trouwens geen excuus is voor zijn gedrag, want dit kan gewoon echt niet. Met zo’n agressieve jongen kan je beter niet samen zijn.

Maak het uit met die gast!

niet normaal? dump hem? hoe kan je in vredesnaam ervan houden??
ben het helemaal eens.

Ik vind dat je het meteen uit moet maken. Je wilt toch geen vriend die je kanker toewenst?! En een vriend die super jaloers is? Ik vind alcohol daarvoor geen excuus. Jij bent veel te goed voor hem!

+ een vriend die zijn stiefmoeder heeft neergestoken…

Inderdaad ja dit
Hij mankeert echt wat in zijn bovenkamer.
Ik zou echt oppassen als ik jou was