Hij doet me pijn

Gisteren ben ik uitgegaan met een vriendin en mijn vriend was er ook met zijn vrienden.
Het was super gezellig, maar toen we in het rokershok zaten waren er geen stoelen over en ging ik bij een vriend van mn vriend op schoot, mijn vriend stond op en liep weg ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij zei dat ik kanker moet krijgen en duwde me met een smak weg tussen mijn ribben. in tranen ben ik achter hem aan gerend, maar iedereen hield me tegen omdat hij aggresief was. na een tijdje gezeten te hebben ben ik naar hem toe gelopen en heb gevraagd wat er nu aan de hand was, hij begon te schreeuwen en zei dat ik psycho ben dat ik niet spoor dat ik bij zijn vriend op schoot zit en als ik echt van hem hield dat ik direct achter hem aangerend zou moeten hebben… wat ik dus ook deed maar waarin ik faalde. nadat hij naar me schreeuwde ben ik huilend weg gerend en heb ik tot 6 uur buiten gelopen… het gebeurde om 3 uur dus ik heb een flinke wandeling gemaakt. in die tijd is die me niet gaan zoeken of iets, en is gewoon naar huis gegaan en heeft zijn vriend ook nog een paar keer verteld dat hij moest sterven aan kanker… ik snap het niet hij is normaal zo’n lieve jongen en dan transformeert hij in een keer in iets wat je kapot kan maken… wat vinden jullie moet ik hem nog een kans geven om met hem te praten of het uitmaken…

Uitmaken.

Ik snap het niet helemaal, waarom ben je bij die vriend op schoot gaan zitten? Terwijl je vriend er naast staat. Vind ik niet echt kunnen. Maar goed, dat is mijn mening.

Had hij toevallig teveel gedronken? Maar dan nog vind ik dit geen excuus om je zomaar uit te schelden en omver te duwen. Ik zou me toch maar is afvragen of je wel verder wilt gaan met een jongen die je zo behandeld. Je kan nog is met hem gaan praten en vragen waarom hij zo deed, maar als ik jou was had ik toch al een besluit genomen…

Maar is dat een reden om je vriendin uit te schelden en te duwen? Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij dat niet leuk vond.

Er waren geen stoelen meer en ik zat eerst op die stoel toen vroeg die vriend of hij mocht zitten en ik op schoot vandaar dat ik op schoot ging zitten bij hem.

Ik heb hem ook gevraagd of ik bij hem op schoot mocht zitten maar dat wou hij niet…

Naja weetje, ik snap wel dat je vriend boos werd, waarschijnlijk was hij gewoon jaloers. Ik zou er met hem over praten.

Ik heb zo’n vermoeden dat hij schizofreen is omdat hij soms compleet om kan slaan qua karakter…

Ik heb zo’n vermoeden dat je dat niet zomaar moet gaan zeggen.

Daar zijn meer redenen voor dan alleen Schizofrenie…

Hij is jaloers, logies als jij bij die andere jongen op schoot gaat zitten en dan is hij niet zomaar Schizofreen (als hij ineens boos word oid)

Ik zou met hem gaan praten!

Ik bedoel niet dat hij boos werd, maar hij heeft in het verleden zijn stiefmoeder neergestoken en elke keer als ik bij hem ben kan hij compleet omslaan in iets wat ik niet ken en dan is hij zo aggresief.

Stiefmoeder neergestoken? :flushed: WOW! Dan zou ik wel goed uitkijken voor hem als ik jou was. Waarom heeft hij dat gedaan?

Lieve schat,
dat is geen Schizofrenie. maar gewoon compleet doorgeslagen
Ik zou oppassen als ik jou was en het uitmaken
met zo’n jongen wil je niet samen zijn.

dan moet hij ook niet boos worden, t is dan toch z’n eigen schuld? als ik jou was zou ik het uitmaken…

Dit.

Oh, zeker uitmaken !

Schizofrenie betekent eigenlijk helemaal niet een gespleten persoonlijkheid hebben dus ik denk niet dat dit zijn probleem is hoor. :slightly_smiling_face:

+ OT : Maak het uit.

Als iemand je uberhaupt zoiets durft toe te wensen… jeetje, sorry maar er zit geloof ik echt een steekje los bij je vriend. Het is gewoon gevaarlijk. Dus ik sluit me aan bij de anderendie zeggen dat je het best met hem kunt breken. Een goede vriend zal zich nooit op deze manier uitlaten tegen jou, hij is het dus niet waard. En bij mij heeft iemand het sowieso verknald als diegene over de ziekte kanker begint.