Hij doet ineens vreemd/anders

Als je toch alleen maar vervelende reacties geeft, lees dan maar niet. Ik weet namelijk nu niet meer wat ik moet doen en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen…
Morgen 2 maanden geleden leerde ik een jongen J. kennen door tijdens het uitgaan met hem te zoenen. Daarvoor kende ik hem nog niet. Eerst wilde ik hem vergeten maar hij toonde de dagen daarop duidelijke interesse en ik heb hem gelaten. Na een tijdje begon ik hem leuker en leuker te vinden en spraken we wat af, het was gezellig. Niet veel later smsten we veel en bleek uit alles dat hij mij leuk vond. Op msn begon hij vaak te prten en wanneer het wat doodliep zei hij wel weer wat. We spraken nog een keer af en gingen toen daarna ook nog uiteten. Daarna nog een keer bij hem thuis en ontmoette ik zijn ouders. Toen de laatste keer was het ook heel erg gezellig maar die avond op msn deed hij nogal vreemd, alsof het hem niets kon schelen, chatroulette en al die ‘chickies’ op chatroulette waren belangrijker. Ook voor het eerst liep het gesprek echt dood en ging hij na een uur weg zonder iets te zeggen. De volgende dag moest ik voetballen en dat wist hij, tegen de koploper, normaal smste hij me om te vragen hoe het was gegaan, maar die dag bleef het stil. Ook zaterdagnacht bleef het stil, normaal krijg ik dan ook wel een smsje. Mijn hoofd stond er niet zo naar om hem te smsen aangezien ik me nogal rot voelde over hoe hij vrijdag op msn deed. Die zondag begon ik te praten op msn en vlak daarna ging hij ineens op afwezig staan, toen reageerde die. Toen ik nog wat zei reageerde hij niet meer en ging hij na een half uur ofzo offline. Die avond probeerde ik het opnieuw met wat meer succes, ookal reageerde hij na een tijdje langzamer en minder, en moest ik het gesprek lopende houden. Toen hadden we een uur niet meer gepraat en zei die nog wel ineens: ik ga slapen, welterusten xxx
Nu alweer begint hij niet te praten, ik ben ook niet van plan om achter hem aan te lopen…
Weten jullie misschien wat er kan zijn? Ik durf hem niet zo heel erg te vragen, maar als dat echt zou moeten wil ik het best doen…
We hebben btw nooit echt iets ‘officieels’ gehad, gewoon omdat we beide niet het lef hadden om ooit iets te zeggen in die richting.
Sorry voor het lange verhaal maar ik zit er wel een beetje mee… Alleen ben ik nogal bang dat ik overdrijf en dat het aan mezelf ligt…

Damn…
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt ;o…
Sorry ik kan je geen tips geven want ik weet zelf niet wat ik moet doen…

tja met al die verhalen hier is het antwoord meestal hetzelfde: Praat met hém erover. Vraag hem gewoon wat hem dwars zit, want er is duidelijk iets aan de hand… En als ik jou was zou ik naar hem toe gaan en het vragen en het niet via msn doen. Jongens gaan nogal snel offline als ze geen zin hebben om te praten… Succes ermee!

Precies

Hmm ja… Jullie hebben inderdaad gelijk, alleen even naar hem toegaan is wel wat een probleempje :stuck_out_tongue: Maar ik zal het hem vragen… Denk ik.

Gewoon doen! Het is voor hem ook fijner als hij het eruit kan gooien. Misschien kunnen jullie er dan samen een oplossing voor verzinnen (:

Ja oke… Bedankt in ieder geval voor je advies! :slightly_smiling_face:

je kan hem ook bellen, moet je wel het lef hebben (ik zou het niet kunnen in zo’n situatie). vraag wat er aan de hand is. misschien hebben zijn ouders wat gezegd. je kan hem ook mailen. dan kan hij het in alle rust doorlezen en een goed antwoord bedenken. ik hoop dat het goed komt, zo te horen vind je hem wel erg leuk. (vergeet niet dat jongens soms echte douche bags zijn:) )

Gewoon tegen hem zeggen wat je voelt ? en zeggen dat je vind dat hij anders doet …
Maar eh , 1 ding bij bijna alle jongens en ik zeg bijna alle jongens is het zo dat ze je eerst mega mega veel aandacht geven , je krijgt mega veel smsjes enzo … met ik hou van jou of zo van die dinge … maar dan 2 weke later sturen ze niet zoveel meer en geven ze je nietmeer zoveel aandacht … maar ze houden dan wel nog van je … Jongens zijn iets raar , wat meisjes niet kunnen verstaan denk ik …
hem gewoon niet smsen , en kijken of ie na 3 dagen zelf afkomt ?

Ik zou idd even naar hem toe gaan, en vragen waarom hij zo doet.
Misschien denkt ie idd (zoals hierboven) dat ie al moeite heeft gedaan en denkt je binnen te hebben.
Kan je niet gewoon een x als ie online is vragen om af te spreken?
Misschien loopt het in reallife wat beter en kun je vragen of er iets is.
Dan kan die ook niet zomaar offline gaan :wink:

boys will be boys
ik heb dit ook aan de hand gehad, en blijkbaar niet als enige
met hem erover praten is een optie ja
dit heb ik gedaan maar toen kreeg ik verhalen te horen van ‘dat is helemaal niet waar’ en ‘ik heb het gewoon te druk’ enzo
daarna ben ik gestopt met hem te sturen
en heb ik ook niks meer van hem gehoord, terwijl hij anders elke morgen stuurde
mijn advies? hem negeren
en als hij dan niks meer laat weten? je gelooft het nu misschien niet, maar he’s so not worth it

natuurlijk, hij is en blijft een kerel, misschien wil hij gewoon wat ruimte?

volgens mij weet die jongen nu gewoon dat hij je inderdaag binnen heeft … hij hoeft je nietmeer te winnen want ’ je bent al vn hem ’ hij heeft je al gewonnen laat ons het zo zegen (: Jongens vinden het fijn om een meisje voor hun te winnen … en eens dat gelukt is krijg je niet meer zo veel aandacht … zo denk ik er natuurlijk over :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of praten helpt.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en hij zei ook elke keer van: Oh er is niets en blablabla.
Hij had er achteraf gewoon geen zin in om ff de moeite te nemen om mij te vertellen dat hij niet wou dat het iets ging worden.

Mijn advies: Negeren.
Als hij je echt leuk vind, en je echt wilt, dan onderneemt hij echt wel actie. En zoniet, dan inderdaad; he’s not worth it.
Alleen als die uiteindelijk tegen je gaat praten, zou ik doen alsof je neus bloed. Ik deed helemaal niet raar, dat is niet waar etc. Dan maak je jezelf ook wat meer hard to get en laat je weten dat je het gewoon niet fijn vind wat hij doet.

Als je er echt mee zit, gewoon naar hem toe gaan en hem er mee confronteren.
Heb ik ook gedaan, scheelt je een boel nadenken van wat er nou zou kúnnen zijn.
Negeren is nogal kut als je steeds aan hem moet denken.
Als hij dan nog niet de ballen heeft om te zeggen wat er is, moet je hem maar laten gaan. Wat heb je aan een jongen die niet kan praten over wat hij denkt?

.

Woow, allemaal verschillende adviezen hier…
Ik zal wel even kijken, het lijkt me sterk als hij ineens niet meer wilt, ookal zou het wel kunnen (:

Ik heb de laatste dagen niet meer met hem gesproken, nou ik heb vanochtend gesmst op een normale manier en gevraagd of er misschien ook iets was waardoor we niet zoveel meer praten, ik had liever in rl met hem gepraat maar dat gaat even niet zo gemakkelijk… Maarja in ieder geval, ik heb best lang nagedacht om het te versturen, toch maar gedaan, stuurt ie niks terug. :@