Hij doet ineens super droog

Heee!
Ik heb dus zo’n jongen op msn, waar ik al een tijdje als vrienden mee omga. Soms maken wel een beetje flirt opmerkingen enz, maar das heeeel soms. Maar hij doet de laatste paar dagen heeel erg droog, best kortaf enzo. Hij heeft op ze hyves veel krabbels van meisjes, maar dat zegt niets denk ik, hoop ik. weten jullie misschien wat 'r is?
En wat ik nu het beste tegen hem kan doen? hard to get terug doen?

xx

verkeerde rubriek…

jaa ik d8 dt se het over haar föhn had aangesiien het in beauty stond (A)

maar ff op jou vraag trg; miss moet je is gwn vragen; hey is er iiets ofzo want je doet best well droog vind ik? iis een idee weetje ja voorderest weet ik het niet echt als jongens tegen mij all droog doen in 1 gesprek ofso dan volgt er ook geen 2de :wink: ze komen maar naar mij toe als ze willen praten

Verplaatst

Thoh. Ik ben natuurlijk niet helderziend. Vraag het gewoon. Spreek met 'm af (misschien is hij “irl” wel spontaner). Laat hem met rust.

ja idd misschien is er gewoon iets ergs ana de hand… ik zou er gewoon naar vragen hard to get zou ik niet doen…

Ik zou gewoon vragen, Héy (naam), is er soms iets? Je doet de laatste tijd zo anders :astonished:
Uhhh nee hoezo?
Ooh gewoon wat meer kortaf enzo haha :wink:

Dit is mij ook wel eens overkomen, bij mij was er aan de hand dat ie een ander meisje leuk vond. Toen ging alle aandacht daar naar uit en had ie geen zin en tijd meer om energie in onze vriendschap te stoppen.

hmm ik zit ook altijd met een jongen op msn en toevallig deed hij bij mij gister ook super droog. normaal hebben we van die hard-to-get flirt gesprekken maar dit ging echt nergens over…

Is er niks aan de hand ofzo waar ie mee zit?
ik had dat voor de vakantie met een jongen, hij deed ineens heel droog en stom.
maar dat bleek te liggen aan het feit dat ie ineens niet over zou gaan maar naar het mbo moest ipv 5havo.
een dag later deed ie weer normaal