Hij doet ineens raar.

[i] Mijn ex vind me weer leuk, en ik hem maar ik geloof dat hij dat nog niet doorheeft…
En hij zou vanavond eigenlijk naar me toe komen, maar dat ging niet door waardoor ik dus eigenlijk wel teleurgestelt was,
En toen ging ik kortaf reageren bijv: hmm. ohh oke. ok.
En toen zei hij ineens : Je doet… kortaf?
waarop ik andwoorde : Nja.
En toen ging die ofline online met : Vaag? In z’n msn naam… en in z’n 2e naam : Sadness…
En toen zei ik : ik zit gewoon met een paar dingen.
Maar daar andwoorde hij niet op, en ik denk dat hij nu denkt dat ik hem helemaal niet leuk vind ofzo omdat ik ineens zo raar deed… :expressionless:
Ik wil hem nu eigenlijk een sms sturen… maar ik heb geen idee wat ik erin moet zetten en hij heeft geen beltegoed…

Ohja, hij was ook op een ander meisje, maar hij zei dat dat toch niks word omdat zei 4uur ofzo van hem afwoont.
Maar hij weet ook nog niet of het weer iets tussen ons word.
Morgen moet hij werken, maar ik durf opzich niet tevragen of hij morgen nog even komt omdat ik bang ben dat hij weer niet kan…
Langverhaal opzich, maar ik zit er best wel mee :blush: [/i]

ik snap dat hij het vaag doet als jij zo kortaf doet, de meeste jongens zijn erg slecht in dat soort hints, helaas ): maar ik denk dat je maar gewoon moet vragen of ie alsnog komt, en dan maar zien wat er van komt. anders kun je altijd nog gewoon vertellen dat jij hem ook weer leuk vind, stuk minder ingewikkeld.

Wat was de reden dan waarom hij niet meer kon komen? Je klinkt nu wel als een reserve omdat hij ‘ook al op een ander was’.

Omdat hij morgen om 7uur al moet gaan werken, en dus wou z’n vader dat hij thuisbleef anders zou hij pas laat terug zijn…
Hij was op haar, en hij was nu al 3dagen achterelkaar naar me toegeweest, en toen begn hij mij weer leuk tevinden.

nouja best goede reden toch? doe het gewoon rustig aan en maak er niet een te groot probleem van… dan ben je ook minder teleurgesteld als het toch niks blijkt te worden

… ikvroeg of hij morgen kon, maar an komt er iemand bij hem slapen…
en hij gaat op vakantie woensdag, en dus zie ik hem dan een paar weken niet :expressionless:
Nu begin ik opzich best wel… tetwijfellen.

Hij kan morgen niet, morgen is het zaterdag en hij gaat woensdag op vakantie. Dan heb je nog zondag, maandag en misschien dinsdag om af te spreken?

Zondag maandag en dinsdag kan ik niet…
& ik zei net tegen hem dat ik hem weer heel erg leuk vind,
maar hij zei : ik weet het gwn nog niet? …

oké vaagheid.
Hij moet toch wel echt weten of die het nou wilt of niet? En zo klinkt het ook niet alsof die je écht weer leuk vind en ook klaar is om wat te doen voor de relatie zodat die nu wel werkt. Graag of niet… Zeker omdat het je ex is…

je moet je niet zo opdringen dat is zo dom, je kan beter gewoon normaal
tegen hem praten, maar onderhand soms wel flirten, dan ben je alleen mar aantrekkelijker voor die jongen, en wil die je des te meer terug.
Als je wanhopig gaat zeggen ik vind je weer heel erg leuk, dat schrikt af, ookal vindie jouw nog leuk… Gewoon rustig aan doen