Hij doet ineens heel raar

Hee,

Het is sinds 2 weken uit met mijn vriend(ex) we zijn nog gewoon vrienden maar we hadden van de week al afgesproken dat hij dit weekend bij me zou komen dus hadden we vanavond afgesproken dat hij morgen om 1 uur kon komen en iemand zou hem brengen dus dat was allemaal al geregeld,
maar ik kreeg 2 min later een whatsappje binnen van oh sorry kan niet meer komen…
Dus stuurde ik zo van nou oke dan dat kan want werd er nogal chagrijnig van want hij had een week geleden al afgesproken dat hij zou komen en daarvoor een week ook al maar hij kwam nooit.
Dus stuurt even later vind je het erg? dus stuurde ik terug : Nee hoor :slightly_smiling_face:
daarna ging hij niet meer antwoorden dus stuurde ik : gaan we niet meer antwoorden en sinds dien gaat ie heel dom doen…

en we hebben net ruzie gehad omdat ik zei dat hij de laatste tijd heel dom deed enzo en toen ging ie me ineens uitschelden dat ik een domwijf ben en dat ik op moest kkere dus dat viel me nogal zwaar want ik geef nog wel om hem, en ik stuurde dus van doei (naam zeg ik liever niet) ik ben geen voorwerp waar je zomaar ineens boos op kunt worden en dus toen stuurde hij van i don’t care i love it dus toen werd ik nog bozer en zei van oh dus je houdt er zo van om zomaar boos op mensen te worden…
Zegt ie heel dom jij zou toch gaan…

maar wat moet ik nou doen hem negeren want dat vind ik wel heel moeilijk

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest me ei even kwijt en weet niet wat ik moet doen :frowning_face: ik snap niet waarom hij steeds zo dom doet want ik moet de laatste weken ook steeds hey sturen want hij doet het nooit meer

Ik denk dat hij het af wil sluiten maar jij dat nog niet kunt. Ik zou even afstand nemen en het verwerken, en na een tijdje pas weer contact zoeken. Nu blijf je hangen in de ‘het is net uit’ modus.

Het is niet voor niks uit, hij heeft het er waarscheinlijk zwaar mee en ziet er tegen op om je weer te zien

Hij wil het niet afsluiten want hij zit bij mij op school en daar wil hij wel steeds zoenen enzo en hij had me laatst weer gevraagd dus das het rare ook…

Ik snap het wel maar waarom gaat ie dan me dan altijd knuffelen en zoenen enzo want we zijn nog wel vrienden
(zoenen wou ik niet meer omdat ik anders nooit een andere relatie kan beginnen dat doen we nog heel soms nu niet meer sinds die ruzie van vanavond denk ik)

Het enige zinnige dat ik er op dit tijdstip nog over kan zeggen is dat ‘I don’t care, I love it’ van dat liedje is. Van ehm… Icona Pop. Maar daar was je zelf waarschijnlijk ook al achter.

Ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, maar zo te horen is het een nogal kinderachtig type (okee, zoals bijna alle jongens). Het beste wat je kan doen is hem inderdaad uit je hoofd zetten, hij is niet leuk om als vriend te houden zoals het klinkt. Niet meer knuffelen e.d., je wordt alleen maar gefrustreerd van hem als je echt vrienden wil blijven.

Laat hem links liggen, het is uit tussen jullie en jullie hebben beide ruimte nodig. Gewoon (even) er afspreken of praten.

Ik probeer hem gewoon te negeren maar dat is wel moeilijk ik zit steeds te twijfelen zijn nummer te verwijderen want steeds als ik hem zie sta wil ik iets zeggen :frowning_face:
Maar alleen ik weet zijn nummer niet uit me hoofd dus dan kan ik nooit meer wat sturen als het toch ooit goed komt…
Maar het is wel heel moeilijk want ik wil niet wanhopig aankomen om hem iets te sturen :frowning_face: