hij doet highclass

Hello dames,
Ik ken al een tijdje een jongen via het vriendje van me zus…
we hebben een halfjaar geleden een keer gezoend, en ja soort van iets met hem gehad. Alleen hij is een beetje hard to get zegmaar highclass soort van, we hebben elkaar toen een tijdje niet gesproken
en sinds kort begint die steeds het gesprek op whatsapp, alleen daarna doet die ongeintresseerd ofzo, ik weet niet waarom dat is maar heb ook gehoord dat hij lang geleden gedumpt is door een meisje waar die smoorverliefd op was.Vriendinnen zeggen daarom tegen mij van misschien komt het daardoor dat die een beetje droog doet soms omdat hij bang is dat ik hem ga kwetsen?
en hij is ook best verlegen.
Hoe zorg ik ervoor dat hij me leuk gaat vinden en ook ingaat zien dat ik hem geen pijn ga doen?

xxx

Je kunt niet zorgen dat iemand je leuk gaat vinden.

Nee dat bedoel ik ook niet echt, maar ik wil meer dat die inziet dat ik hem nooit pijn zou doen.

Tja, je kunt niet weten of je hem wel of geen pijn gaat doen. Laten we reëel blijven, hoe groot is de kans dat je op deze leeftijd samen met iemand blijft tot het graf… Het is aan hem om in te zien of hij jou leuk genoeg vind om te vertrouwen. Daar kun jij weinig aan doen.

Dit. Het enige dat je kunt doen is zijn vertrouwen niet misbruiken.