hij doet heeel vreemd...

er is een jongen bij mij op school, en ik vind hem echt zó leuk.
maar, hij doet vet vreemd.
een keer fietste ik achter hem en zijn vrienden, toen keken ze achterom en toen fietsten ze snel weg. ik dacht echt zo: huh?
en vandaag liep ik door de gangen op school, hij liep 3 meter voor mij, hij en een vriend keken om, en renden weg!
wtf? denken ze dat ik hem stalk ofzo :astonished:

[i]huh wtf.

jongens zijn rare wezens o__o[/i]

TRUE

Vaag XD

hahah :’)

dan vindt hij jou niet zo leuk als jij hem?

hij weet (hopelijk) niet dat ik hem leuk vind.

Omg hoe oud is hij echt :stuck_out_tongue:

Vraag het hem…

Nogal moeilijk als hij steeds wegrent lijkt me :grinning_face_with_smiling_eyes: gekke jongens :crazy_face:

Ik denk dat hij je niet ziet zitten… Maar zit er niet mee in, als hij jouw leeftijd heeft is het wel nog normaal dat hij zo kinderachtig reageert en niet kijkt naar meisjes.

mss loop/fiets je er onbewust wel veel achter?

Hij is bang voor je.

Helemaal mee eens!
kom op, jongens van 20 zijn nog steeds aardig kinderachtig, wat verwacht je van jongetjes van 13, haha!:stuck_out_tongue:

Hij is gewoon flauw aan het zijn met zijn vrienden en kijkt waarschijnlijk nog niet eens naar meisjes haha.

Ik ben ook vet eng. :smirk:

Omg, Hoe oud is hij?.. :crazy_face:

Het kan zijn dat hij je leuk vindt, maar hij niet wil dat jij dat weet of zenuwachtig wordt of zoiets. Of het kan zijn dat hij weet dat jij hem leuk vindt, maar hij niks met je wil en je ook geen verkeerde ideeën wil geven.

Iets anders zou vast ook kunnen, maar dit zijn de mogelijkheden waar ik zo op kan komen.