Hij doet erg afstandelijk

Ik heb/had? een vriendje. Ik ken hem al 2 jaar, en voordat we een relatie kregen waren we goede vrienden. we hebben nu een maand en een week verkering. Maar het probleem is, eerst was alles goed. Maar sinds afgelopen maandag doet hij súper afstandelijk. hij praat niet tegen me op msn, totdat ik het gesprek maar begin. en dat doet hij héel afstandelijk, droog en reageert hij heel laat. In het begin zag ik hem ook heel vaak, en nu maar ongeveer 2 keer per week terwijl we zo’n 700 meter van elkaar wonen. Hij toont ook geen enkel initiatief meer om af te spreken. Ik wordt hier dus heel gestresst, onzeker en chagerijnig van maar ik wil hem écht niet kwijt! Wat moet ik doen?

het hem zeggen dat je die goeie ouwe tijd met hem mist
de vraag waarom die zo laat me reageren is en geen initiatief toont
en waarom die zo afstandelijk doet

Het probleem is dus dat ik het niet durf te vragen omdat ik bang ben dat ik hem anders claim ofzo… Ik wil gewoon dat het uit hem zelf komt, dat is toch normaal als je verliefd bent?

Idd, gesprek aanknopen en vragen of er een reden is dat hij zo doet tegenover jou.

Up

Iemand die nog advies geeft? Ik ben echt wanhopig haha

Er is al heel goed advies gegeven. Ik weet dat het eng is maar in een relatie moet je ook over zulke dingen kunnen spreken.